08.12.2023 / 12:03
StoryEditor

Donald Tusk: Rozporządzenie premiera Morawieckiego o zerowym podatku VAT na żywność to "propagandowy numerek”

Donald Tusk, nazywa zapowiedziane przez premiera Mateusza Morawieckiego rozporządzenie w sprawie zerowej stawki VAT na żywność w 2024 r. ”propagandowym numerkiem” (fot. Shutterstock)
Donald Tusk, lider KO i szef kolejnego rządu, odniósł się do zapowiedzi Mateusza Morawieckiego złożonej w Sejmie, zgodnie z którą jeszcze za jego kadencji zostanie podpisane rozporządzenie w sprawie zerowej stawki VAT na żywność. Padło dużo ostrych słów, ale też wyraźna deklaracja.

„Będzie rozporządzenie, będzie obowiązywało, nie ma tutaj o czym dyskutować” – stwierdził Donald Tusk w trakcie przedpołudniowej konferencji prasowej, odpowiadając ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 11:58
StoryEditor
Patrycja Nierada, Rebread: Wartość chleba należy odnaleźć na nowo
Patrycja Nierada, Rebread (mat. prasowe)

Rebread, startup mający na sztandarze przywrócenie chlebowi jego świętego statusu wśród produktów spożywczych, wprowadził na rynek nowy, zaskakujący koncept: składnik kosmetyczny pozyskiwany z suszonego chleba. Czy to trawestacja tradycji, która mówi, że niezjedzony chleb należy pochować albo spalić, recyklingowy przebłysk inwencji twórczej, czy po prostu… spokojny akt zdrowego rozsądku?

Nie mogę nie zacząć od rzeczy, która najbardziej mi utkwiła w głowie, kiedy w ogóle dowiedziałam się o Rebread — to znaczy jak to jest spróbować wprowadzić do INCI tak abstrakcy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 15:26
StoryEditor
Sławomir Leszczyński, Makro Polska: Koncentrujemy się na budowaniu zdrowego biznesu sieci franczyzowej Odido w koncepcie Elevate
Sławomir Leszczyński, Makro Polska (mat. prasowe)

Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego w Makro Polska: Rok 2024 r. był trudny dla całego handlu niezależnego, a dla nas nawet trudniejszy. Skupiamy się na budowie zdrowego biznesu pod szyldem sieci franczyzowej Odido w projekcie Elevate – mówi menedżer.

Jak z perspektywy Makro Polska kształtuje się sytuacja na rynku handlu detalicznego? Nie jest łatwo?

Z punktu widzenia handlu detalicznego był to dla nas stosunkowo ciężki r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 19:03