21.04.2021 / 11:38
StoryEditor

Covidowe restrykcje także dla handlu hurtowego? Solidarność interweniuje u Morawieckiego, idzie na wojnę z marketami budowlanymi

Markety budowlane o powierzchni powyżej 2 tys. mkw. wciąż działają, tyle, że wpuszczają do środka wyłącznie klientów B2B (fot. mat. prasowe/Castorama)
NSZZ Solidarność idzie na wojnę z dużymi marketami budowlanymi, które znalazły sposób na obejście rządowych restrykcji pandemicznych - prowadzą bowiem sprzedaż "parkingową", na telefon, obsługując tylko przedsiębiorców (sprzedaż B2B) i uniemożliwiając przy tym wejście do sklepu klientom indywidualnym.

Pismo w tej sprawie wysłane zostało w środę 21 kwietnia do premiera Mateusza Morawieckiego. Choć wszystko wskazuje na to, że rząd niebawem poluzuje ograniczenia gospodarcze w Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 18:09
StoryEditor
Akcje Żabki pójdą w górę? Eksperci zachęcają do kupowania
Akcje Żabki pójdą w górę? Eksperci zachęcają do kupowania (fot. materiały prasowe)

Grupa Żabka, jako niekwestionowany lider nowoczesnych sklepów convenience w Polsce, zdobywa kolejne uznanie wśród inwestorów. Biuro Maklerskie mBanku w swoim najnowszym raporcie z 20 listopada wystawiło rekomendację „kupuj” dla spółki, wskazując cenę docelową na poziomie 36,9 zł. Jest to niemal dwukrotny wzrost względem kursu bazowego na poziomie 18,5 zł.

Żabka zbudowała swoją pozycję rynkową dzięki wyjątkowemu modelowi franczyzowemu oraz innowacyjnym rozwiązaniom, takim jak sieć autonomicznych sklepów Nano czy rozwój segmentu eG...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2024 / 17:01
StoryEditor
Atac w Polsce! Auchan wprowadza na polski rynek hiperdyskonty! Czy Biedronka i Lidl powinny się bać?
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)

Sieć Auchan rozpoczęła na polskim rynku testy nowego konceptu hipermarketu dyskontowego pod marką Atac Hiper Discount by Auchan - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Znamy dwie pierwsze lokalizacje, w których ruszyły placówki handlowe pod tym szyldem.

- Inicjatywa jest spójna z długofalową strategią Auchan w Polsce, zgodnie z którą sieć stale dywersyfikuje swoje formaty sprzedażowe i dostosowuje je do dynamicznie zmienia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2024 18:47