05.04.2022 / 08:30
StoryEditor

Aldi zapłaci karę za reklamę testów na COVID-19

Sklep sieci Aldi w Polsce (Aldi Polska)
Sieć Aldi ma zapłacić 11,6 tys. zł kary za promowanie w internecie testów wykrywających COVID-19. Taką decyzję podjął śląski wojewódzki inspektor farmaceutyczny – podaje „Dziennik Gazeta Prawna” za portalem Mgr.farm.

Ukaranie sieci Aldi ma związek z naruszeniem prawa farmaceutycznego, które stanowi, że zabroniona jest reklama placówek obrotu pozaaptecznego i ich działalności odnosząca się do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 09:18
StoryEditor
Znowu drożej w sklepach. Niebawem wzrosty cen żywności mogą sięgnąć nawet 8 proc.!
Grudniowe ceny żywności zaskoczyły pozytywnie, ale... (fot. Shutterstock)

W grudniu ub.r. ceny najczęściej kupowanych produktów w sklepach ogólnospożywczych były średnio o 5,6 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z nowego raportu UCE Research i WSB Merito. To nieznacznie, bo tylko o 0,1 p.proc. więcej od listopadowego poziomu wzrostu, a o 0,2 p.proc. więcej od październikowego odczytu podwyżek cen.

W badaniu UCE Research i WSB Merito uwzględnianych jest 17 kategorii produktów. To żywność, napoje bezalkoholowe i alkoholowe oraz inne towary sprzedawane w sklepach ogól...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.01.2025 / 16:13
StoryEditor
Czy umowa UE-Mercosur to rzeczywiście tak duży problem dla polskiego sektora mięsnego? Ekspertka wskazuje na zagrożenia dla branży
Czy umowa UE-Mercosur to rzeczywiście tak duży problem dla polskiego sektora mięsnego? (fot. Justyna Czupryniak/canva)

Umowa handlowa między Uniią Europejską a krajami Mercosuru budzi poważne obawy wśród europejskich producentów mięsa, szczególnie w sektorze drobiu i wołowiny. Magdalena Kowalewska, dyrektor Biura Analiz Sektora Food&Agri banku BNP Paribas, wyjaśnia czy producenci mają się czego obawiać oraz o tym jakie wyzwania stoją przed polskimi producentami w obliczu tej umowy.

Zwiększenie kontyngentów na import mięsa z krajów Mercosuru może mieć znaczący wpływ na polski rynek - wyjania ekspertka. Średnia roczna konsumpcja mięsa w Polsce i konkurenc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 01:35