28.03.2019 / 11:55
StoryEditor

2 kwietnia rząd pozna analizę skutków ograniczenia handlu w niedziele dla małych sklepów

Nie spełniło się ciche marzenie premiera Morawieckiego, by ”polskie małe sklepy rosły w siłę” (fot. K.Maj/KPRM, domena publiczna)
Analiza przygotowywana jest w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii. Ma być zaprezentowana na najbliższym posiedzeniu Rady Ministrów, 2 kwietnia 2019 r. Jej upublicznienie nastąpi dopiero po tym, jak zapozna się z nią rząd – informuje Wyborcza.

Jadwiga Emilewicz, minister przedsiębiorczości i technologii, otrzymała zadanie sporządzenia analizy wpływu zakazu handlu w niedziele na małe sklepy, prowadzone przez rodzimych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 21:21
StoryEditor
Żabka zwiększa sprzedaż. Biedronka może pozazdrościć wyników sieci convenience

Grupa Żabka pokazała wyniki za ostatni kwartał oraz całe 12 miesięcy 2024 r. Wzrost sprzedaży był napędzany rozwojem sieci, ale także zrównoważonym wzrostem wolumenów oraz wartości koszyka. Co dokładnie pokazała spółka?

Zdaniem Tomasza Suchańskiego, CEO Grupy Żabka wstępne wyniki sprzedażowe za 2024 rok potwierdzają, że spółka zgodnie z planem realizuje założenia zaprezentowane inwestorom podcz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 10:35
StoryEditor
Coraz mniej sklepów w Polsce. Tysiące zamkniętych placówek i zawieszonych działalności w 2024 roku!
W Polsce jest coraz mniej sklepów. Maleje liczba m.in. placówek spożywczych (fot. Shutterstock)

Na koniec 2024 r. w Polsce działało 367,1 tys. sklepów stacjonarnych - wynika z danych Dun&Bradstreet. W minionym roku w naszym kraju zamknięto 2 tys. placówek handlowych, a jednocześnie zawieszono działalność aż ponad 9,1 tys. sklepów fizycznych - czyli co 40. sklep!

Dane Dun&Bradstreet cytuje "Rzeczpospolita". W dzienniku czytamy, że obok tradycyjnych przyczyn likwidowania sklepów, takich jak niska rentowność czy wysokie koszty, doszły takż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 14:56