23.10.2024 / 08:33
StoryEditor

Pracownicy platformowi zyskają nowe prawa. Unia Europejska zadecydowała

Kurier Glovo (fot. Vlad Ispas/shutterstock)

Państwa Unii Europejskiej zdecydowały się przyjąć dyrektywę regulującą pracę pracowników platformowych. Oznacza to nowe prawa dla kurierów takich firm jak Glovo, Uber czy Wolt.

O sprawie pisze portal rp.pl. Nowe prawi zakłada, że pracownicy platformowi zyskają m.in. prawo do płatnego urlopu czy zwolnienia. Ponadto to pracodawca będzie musiał udowo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 10:55
StoryEditor
Cła wprowadzone przez Donalda Trumpa uderzają rykoszetem w amerykańskie firmy. Koncerny takie jak PepsiCo przyznają, że mają problem
Polityka celna Donalda Trumpa uderza rykoszetem w amerykański firmy (fot. Shutterstock)

Firmy produkujące żywność, napoje artykuły gospodarstwa domowego i środki higieny osobistej, zrzeszone w Consumer Brands Association, chcą skłonić administrację Donalda Trumpa do rozmów na temat zwolnienia niektórych importowanych surowców z ceł. Przestrzegają, że bez tych zwolnień mogą być zmuszone przerzucić wzrost kosztów na konsumentów.

Znane amerykańskie firmy produkujące żywność, takie jak PepsiCo, Conagra i J.M. Smucker wnioskują, aby Donald Trump zwolnił z ceł niektóre surowce, które pochodzą z importu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.03.2025 / 09:58
StoryEditor
Rosną wydatki Polaków na produkty FMCG. Pieniądze zostawiamy głównie w dyskontach, które przejęły już ponad dwie piąte rynku [RAPORT YouGov]
 Wśród liderów wzrostów sprzedaży dominują napoje (fot. GS1 Polska)

Według najnowszego raportu YouGov Shopper Intelligence, w 2024 r. Polacy wydali na zakupy produktów FMCG 244 mld zł, co oznacza wzrost o ponad 8 proc. rok do roku. Na rynku rośnie dominacja kanału dyskontowego, który przejął już ponad dwie piąte sprzedaży detalicznej produktów z tych kategorii.

Prawie 43 proc. łącznych wydatków polskich konsumentów na żywność i inne produkty szybko zbywalne wpadło do kas sieci dyskontowych – jak wynika z najnowszego raportu Y...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 03:15