09.04.2021 / 08:55
StoryEditor

Polski Fundusz Rozwoju umorzy ponad połowę z 60 mld wsparcia dla firm w ramach Tarczy Finansowej 1.0

Z pomocy państwa skorzystało tylko siedmiu dużych detalistów (Fot. Shutterstock)
Paweł Borys, prezes Polskiego Funduszu Rozwoju, prognozuje, że ok. 35 mld zł z 60 mld wypłaconych firmom w ramach Tarczy Finansowej 1.0 zostanie umorzonych. W rozmowie z portalem Interia urzędnik przekonuje, że do polskiej gospodarki wróci przwidywalność i lepsza koniunktora, zanim ustanie ochrona zatrudnienia, jaką daje Tarcza Finansowa.

Jak informuje Paweł Borys, prezes Polskiego Funduszu Rozwoju, w rozmowie z Interią, w przyszłym tygodniu ruszy komunikacja i szkolenia dla przedsiębiorców, którzy chcą się ubie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 15:25
StoryEditor
Mastercard: Polacy cenią swobodę wyboru metod płatności. Transakcje stokenizowane stają się coraz popularniejsze
Polacy chcą korzystać z wielu różnych narzędzi płatniczych - wynika z raportu firmy Mastercard (fot. mat.pras.)

Portfele mobilne to dla blisko połowy polskich respondentów jedna z ulubionych metod płatniczych w sklepach stacjonarnych. I kolejna wiadomość: 6 na 10 ankietowanych regularnie korzysta z aplikacji mobilnych, za pomocą których wyszukuje i kupuje produkty online. Z czego to wynika?

Polacy chcą korzystać z wielu różnych narzędzi płatniczych. Konsumentom zależy przede wszystkim na możliwości swobodnego wyboru metody płatności, gwarancji wygody i bezpieczeń...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 11:36
StoryEditor
Ukraiński Lviv Croissants ma już ponad 10 lokali w Polsce. Sieć serwująca megarogaliki inspirowane m.in. burgerem i kebabem zapowiada ekspansję na kolejne rynki
W Polsce działa już 11 lokali ukraińskiej sieci Lviv Croissants (fot. materiały prasowe)

Wywodząca się z Ukrainy sieć Lviv Croissants, która na tamtejszym rynku ma ponad 200 lokali - więcej niż amerykański McDonald’s, coraz śmielej poczyna sobie za granicą. Działa już w pięciu krajach poza Ukrainą i zapowiada, że na tym nie spocznie.

Historia sieci Lviv Croissants zaczęła się 10 lat temu we Lwowie. Założyciel firmy, Andrii Halytskyi, chciał stworzyć produkt, którego nie było na ukraińskim rynku gastrono...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 17:01