Zaproszeni eksperci zwracali uwagę na trudne warunki do prowadzenia biznesu, m.in. w handlu i gastronomii. Zwracali uwagę m.in. na konieczności operowania na produktach wysokomarżowych czy inwestowaniu w nowoczesne rozwiązania technologiczne, a także te z zakresu zielonej energii.
Eksperci zastanawiali się, jak radzić sobie z rosnącymi kosztami energii oraz wydatkami na pracowników. Zastanawiali się nad sensem instalacji kas samoobsługowych czy stoisk kawowych w sklepie. Opowiadali również o optymalizacji miejsca w sklepie, które może wpływać pozytywnie na zużycie energii w sklepie. Poruszono też temat audytów energetycznych w sklepie, a także odzysku ciepła w sklepie.
Specjaliści dyskutowali też m.in. o sensie przynależności do franczyzy i tego, co daje to biznesowi w tych niepewnych czasach. To m.in. niższe ceny zakupów produktu, lepszy marketing ale też łatwiejszy dostęp do technologii.
Więcej w poniższym wideo.