20.12.2016 / 15:30
StoryEditor

Zbliża się cyfrowa rewolucja w Biedronce

Biedronka testuje w Warszawie nowe rozwiązania, nietypowe dla low-costowego formatu dyskontowego (materiały prasowe)
Biedronka systematycznie wprowadza kolejne nowe rozwiązania do sklepów, które mają poprawić komunikację z klientem, ale także zwiększyć komfort robionych zakupów. Sieć należąca do portugalskiego Jeronimo Martins testuje komunikację głosową w sklepach, a także wprowadza do swoich placówek więcej ekranów - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl.

W jednej z warszawskich Biedronek, odwiedzonej przez naszą redakcję, testowany jest system głosowy. Klienci mogą słuchać w trakcie zakupów muzyki, a także otrzymują komunikaty o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 11:45
StoryEditor
Placówki Tesco Express w Anglii będą pracować krócej w najbliższą niedzielę. Powód jest naprawdę nietypowy!
Sklep sieci Tesco w Budapeszcie (Shutterstock)
Tesco ogłosiło, że ponad 1,8 tys. sklepów formatu Express działających w Anglii będzie w najbliższą niedzielę pracować krócej niż zwykle – do godz.19:30, a nie 22:00 lub 23:00. Powodem jest finałowy mecz turnieju FIFA Euro 2024, w którym drużyna Anglii zagra z Hiszpanią o mistrzostwo Europy.

Największy brytyjski detalista spożywczy ogłosił, ze placówki Tesco Express będą pracować krócej w najbliższą niedzielę, umożliwić tysiącom pracowników sklepów dotarcie do ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 16:49
StoryEditor
Dyskonty idą w kierunku supermarketów. Potrzebują jednak więcej przestrzeni
Sebastian Rennack (fot. Wiadomości Handlowe)
Czasy wysokiej inflacji spowodowały, że konsumenci jeszcze mocniej patrzą na zakupy przez pryzmat ceny i swoje kroki kierują w stronę dyskontów, które w tym czasie dynamicznie rosły. O tym, jak ten kanał zmieniał się w ostatnich latach, mówił w swoim wystąpieniu Sebastian Rennack, z firmy Aletos Retail Advisory.

Ekspert zwracał uwagę, że kanał ten zwiększał udziały rynkowe w ostatnich latach praktycznie w całej Europie. W Niemczech ma on obecnie 36,9 proc. udziałów, podczas gdy jeszcze ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 17:14