04.03.2013 / 11:25
StoryEditor

Handlowa rewolucja specjalisty od ochrony środowiska

– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
Zamiast zbudować nowy obiekt od podstaw, odrestaurował zrujnowany zabytek. A potem podjął się zmiany mentalności miejscowych klientów. Krzysztof Czyż jest handlowym nowicjuszem, ma jednak mnóstwo pomysłów i jest otwarty na sugestie kupujących. Dzięki temu prowadzony przez niego największy oraz najnowocześniejszy sklep w Łobżenicy bywa niekiedy jedyną czynną placówką w okolicy.

Dla wsi i miasteczek malowniczego Pojezierza Krajeńskiego, gdzie jest blisko 300 jezior, a na co trzecim słupie wysokiego napięcia gniazda mają bociany, standardem są głównie ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 08:29
StoryEditor
Były rzecznik MŚP Adam Abramowicz pokieruje reaktywowanym zespołem ds. franczyzy! [NASZ NEWS]
Adam Abramowicz, były rzecznik MŚP (fot. mat. prasowe)

Adam Abramowicz wraca na stare śmieci. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, były rzecznik małych i średnich przedsiębiorców pokieruje zespołem roboczym ds. franczyzy w Radzie Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP, który został właśnie reaktywowany przez obecną rzeczniczkę MŚP Agnieszkę Majewską.

Informację tę potwierdził nam sam Adam Abramowicz. - Dostałem taką propozycję i się zgodziłem - przekazał w odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl były rzecznik ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 11:14
StoryEditor
Tragiczne wydarzenia w warszawskim markecie. Mężczyzna ukradł alkohol, wypił go i zmarł
Tragiczne wydarzenia w warszawskim markecie (fot. Wiadomoscihandlowe.pl/kk)

Wieczorne zakupy 2 kwietnia przerwała dramatyczna scena. Klienci jednego z warszawskich marketów zostali świadkami zamieszania, które zakończyło się interwencją policji i śmiercią mężczyzny. Prokuratura bada sprawę.

W środowy wieczór, 2 kwietnia, w jednym z marketów przy ul. Ostrobramskiej 97 w Warszawie doszło do dramatycznego incydentu. Informacje o niepokojącej sytuacji pojawiły się najp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 06:54