04.03.2013 / 11:25
StoryEditor

Handlowa rewolucja specjalisty od ochrony środowiska

– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
Zamiast zbudować nowy obiekt od podstaw, odrestaurował zrujnowany zabytek. A potem podjął się zmiany mentalności miejscowych klientów. Krzysztof Czyż jest handlowym nowicjuszem, ma jednak mnóstwo pomysłów i jest otwarty na sugestie kupujących. Dzięki temu prowadzony przez niego największy oraz najnowocześniejszy sklep w Łobżenicy bywa niekiedy jedyną czynną placówką w okolicy.

Dla wsi i miasteczek malowniczego Pojezierza Krajeńskiego, gdzie jest blisko 300 jezior, a na co trzecim słupie wysokiego napięcia gniazda mają bociany, standardem są głównie ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2024 / 12:46
StoryEditor
E-sklep sieci Agata Meble padł ofiarą ataku hakerskiego. Co powinni zrobić zarejestrowani użytkownicy?
Spółka Agata, właściciel sieci sklepów Agata Meble oraz internetowego sklepu agatameble.pl, opublikowała oświadczenie, w którym informuje o ataku przeprowadzonym przez hakerów. Trwa weryfikacja, czy nieuprawniony podmiot uzyskał dostęp do danych osobowych zarejestrowanych użytkowników. Co powinny zrobić osoby, których dane mogły zostać wykradzione?

Na skutek ataku hakerskiego system informatyczny firmy Agata przez pewien czas nie działał poprawnie. Jak czytamy w komunikacie, obecnie system działa prawidłowo i możliwe jest ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 09:50
StoryEditor
Ceny słodyczy, chemii gospodarczej i napojów znów poszły w górę. Co jeszcze zdrożało?
Ceny słodyczy, chemii gospodarczej i napojów znów poszły w górę (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
W maju słodycze i desery były droższe o 12,9 proc. niż rok wcześniej. Poza nimi najmocniej, bo o 9,7 proc., skoczyły ceny chemii gospodarczej. Z kolei napoje bezalkoholowe podrożały o 6,3 proc. – wynika z raportu "Indeks cen w sklepach detalicznych". Rosną też ceny m.in. ketchupów, majonezów, musztard i przypraw.

W ubiegłym miesiącu ceny 12 spośród 17 analizowanych kategorii produktów wzrosły jednocyfrowo rdr. W kwietniu było takich segmentów na rynku dziesięć, a w marcu osiem. Do tego o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2024 12:21