04.03.2013 / 11:25
StoryEditor

Handlowa rewolucja specjalisty od ochrony środowiska

– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
– Postawiłem na szeroki wybór asortymentu z wyższej, średniej i ekonomicznej półki cenowej – mówi właściciel sklepu Krzysztof Czyż, pozujący przed długą na 10 metrów ladą nabiałow ()
Zamiast zbudować nowy obiekt od podstaw, odrestaurował zrujnowany zabytek. A potem podjął się zmiany mentalności miejscowych klientów. Krzysztof Czyż jest handlowym nowicjuszem, ma jednak mnóstwo pomysłów i jest otwarty na sugestie kupujących. Dzięki temu prowadzony przez niego największy oraz najnowocześniejszy sklep w Łobżenicy bywa niekiedy jedyną czynną placówką w okolicy.

Dla wsi i miasteczek malowniczego Pojezierza Krajeńskiego, gdzie jest blisko 300 jezior, a na co trzecim słupie wysokiego napięcia gniazda mają bociany, standardem są głównie ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 15:06
StoryEditor
Polacy stawiają na przemyślane zakupy. Tylko niewielki procent ulega impulsywności [ANALIZA]
Polacy stawiają na przemyślane zakupy. Tylko niewielki procent ulega impulsywności (fot. Pixabay)

Według najnowszego raportu Consumer Insights, opublikowanego przez AliExpress, 78 proc. Polaków podchodzi do zakupów w sposób strategiczny, dokładnie planując wydatki. To wynik znacznie wyższy niż średnia europejska wynosząca 69 proc. Tylko 20 proc. polskich konsumentów deklaruje, że w 2025 roku będzie kupować impulsywnie. Jakie nawyki jeszcze wyróżniają Polaków?

Jak wynika z raportu, aż 72 proc. Polaków planuje ograniczyć liczbę kupowanych produktów, stawiając na te o wyższej jakości. W Europie ten trend również zyskuje na popularno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 15:40
StoryEditor
Aluminiowa butelka, a może plastikowe puszki, czyli opakowania, których prawo nie przewiduje. Jak system kaucyjny poradzi sobie z nietypowymi przypadkami?
System kaucyjny (fot. Shutterstock)

Choć prawo w zakresie wdrożenia systemu kaucyjnego zostało już uchwalone, pozostaje kilka niejasności, z którymi mogą zderzyć się producenci napojów, detaliści i operatorzy systemu kaucyjnego. Przykładem są nietypowe opakowania lub trudność w zakwalifikowaniu zawartości.

W ustawie o systemie aukcyjnym widzimy konkretne nazwy opakowań, których limity zbiórki należy osiągnąć (muszą to zrobić operatorzy w imieniu podmiotów wprowadzających): butelki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. luty 2025 15:45