29.07.2016 / 13:10
StoryEditor

Żabka testuje nowy koncept. Sklep z odmienionym logo i większym asortymentem

Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowy koncept sklepu Żabka, zaprezentowany po raz pierwszy w lipcu w jednym z warszawskich sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowy koncept sklepu Żabka, zaprezentowany po raz pierwszy w lipcu w jednym z warszawskich sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowy koncept sklepu Żabka, zaprezentowany po raz pierwszy w lipcu w jednym z warszawskich sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Żabka uruchomiła dziś w centrum Warszawy sklep w zupełnie nowym, udoskonalonym koncepcie - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Względem poprzedniego wielkomiejskiego konceptu Żabki zmienione zostało m.in. logo, wystrój wnętrza oraz asortyment. Jeśli testowy koncept przyczyni się do wzrostu sprzedaży, wykorzystane w nim rozwiązania zaczną być stopniowo wdrażane w kolejnych placówkach sieci.

Pierwszym, co rzuca się w oczy w przypadku nowego konceptu Żabki, jest odmieniony logotyp. - Uśmiech w nowym logo symbolizuje doskonałe połączenia: między obsługą sklepu a klien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 10:03
StoryEditor
Lisek planuje przegonić Frisco. Chce być codziennym sklepem spożywczym
Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.App (fot. Łukasz Rawa)

Właściciele Liska przewidują w tym roku wzrost przychodów o 50-60 proc., do 100 mln zł. Za pięć lat chcą dojść do 1 mld zł. Firma nie chce być już kojarzona wyłącznie z błyskawicznymi zakupami dostarczanymi w 15-30 minut. Celuje w zakupy codzienne.

To już druga próba rozwinięcia skrzydeł przez Liska. Firma rozpoczęła działalność pod koniec 2018 r. jako sklep oferujący produkty z kategorii ultraconvenience, z asortymentem o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 16:36
StoryEditor
Między Mercosur a Ukrainą. Problemy polskiego przemysłu drobiarskiego
Między Mercosur a Ukrainą. Problemy polskiego przemysłu drobiarskiego (fot. Shutterstock)

Polska od lat jest liderem w produkcji drobiu w Unii Europejskiej. W 2023 roku polski sektor drobiarski wyprodukował 3,2 mln ton drobiu, a ponad 60 proc. tej produkcji trafiło na eksport. Jednak, jak przekonuje Dariusz Goszczyński, prezes Krajowej Rady Drobiarstwa – Izba Gospodarcza (KRD-IG), nad branżą zawisły ciemne chmury, jedna z nich nazywa się Mercosur, a druga – Ukraina. Czy polski przemysł drobiarski ma szansę dalej się rozwijać?

Polska od lat znajduje się na pierwszym miejscu unijnej produkcji drobiu, odpowiadając za znaczną część mięsa dostępnego na rynku UE. Dariusz Goszczyński wskazuje, że w 2023 rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 07:29