29.07.2016 / 13:10
StoryEditor

Żabka testuje nowy koncept. Sklep z odmienionym logo i większym asortymentem

Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowy koncept sklepu Żabka, zaprezentowany po raz pierwszy w lipcu w jednym z warszawskich sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowy koncept sklepu Żabka, zaprezentowany po raz pierwszy w lipcu w jednym z warszawskich sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowy koncept sklepu Żabka, zaprezentowany po raz pierwszy w lipcu w jednym z warszawskich sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Żabka uruchomiła dziś w centrum Warszawy sklep w zupełnie nowym, udoskonalonym koncepcie - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Względem poprzedniego wielkomiejskiego konceptu Żabki zmienione zostało m.in. logo, wystrój wnętrza oraz asortyment. Jeśli testowy koncept przyczyni się do wzrostu sprzedaży, wykorzystane w nim rozwiązania zaczną być stopniowo wdrażane w kolejnych placówkach sieci.

Pierwszym, co rzuca się w oczy w przypadku nowego konceptu Żabki, jest odmieniony logotyp. - Uśmiech w nowym logo symbolizuje doskonałe połączenia: między obsługą sklepu a klien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 08:50
StoryEditor
Makłowicz i Synowie ze sporą stratą po pierwszym roku. Popularny dziennikarz i podróżnik uspokaja
Mikołaj i Robert Makłowiczowie (fot. Andrzej Tomczak)
Rodzinna firma znanego dziennikarza kulinarnego i podróżnika Roberta Makłowicza po pierwszym roku działalności ma stratę rzędu kilku milionów złotych. Właściciele przekonują, że nie ma powodów do paniki.

O sprawie pisze portal money.pl. który informuje, że firma ruszyła ze sprzedażą 6 czerwca zeszłego roku. Po niecałych dwunastu miesiącach firma zanotowała 9,42 mln zł przychodu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 08:51
StoryEditor
Ponad połowa Polaków chce przynajmniej częściowego zakazu sprzedaży alkoholu na stacjach paliw
Polacy popierają ograniczenie sprzedaży alkoholu na stajach paliw (fot. Łukasz Rawa)
Ministerstwo Zdrowia chce ograniczyć dostępność alkoholu i wprowadzić zakaz jego sprzedaży na stacjach benzynowych od godziny 22.00 do 6.00 rano. CBOS sprawdził, co na ten temat sądzą Polacy. Ponad połowa respondentów popiera pomysł wprowadzenia ograniczeń, a większość osób z tej grupy chciałaby całkowitego zakazu.

Ministerstwo Zdrowia rozważa ograniczenie dostępności alkoholu, na stacjach benzynowych miałby obowiązywać zakaz sprzedaży od godziny 22.00 do 6.00 rano. Z badania CBOS w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 12:11