16.03.2020 / 12:46
StoryEditor

Żabka skraca czas pracy sklepów i wprowadza kompleksowe rozwiązania prewencyjne

Żabka w Łodzi, Al. Wyszyńskiego (fot. Konrad Kaszuba)
Sieć Żabka obserwuje rozwój sytuacji związanej z COVID-19 i na bieżąco dostosowuje się m.in. do instrukcji przekazanych przez NFZ i zaleceń WHO oraz zapisów specustawy. Sieć podjęła szereg działań wobec pracowników i partnerów, powołała też działający w trybie codziennym zespół koordynacyjny, odpowiedzialny za współpracę wszystkich działów w zakresie prewencji.

Sieć podjęła szereg działań, mających zwiększyć bezpieczeństwo epidemiologiczne pracowników i klientów. Podjęto decyzję o ograniczeniu standardowych godzin funkcjonowania sklepó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 13:51
StoryEditor
Kaufland pokazuje, jakie marki i produkty Polacy kupowali w jego sklepach najczęściej
Kaufland systematycznie rozszerza swoją obecność w Niemczech

Kaufland podsumował miniony rok, analizując preferencje zakupowe klientów. Analiza sprzedaży w sieci Kaufland pokazuje, że klienci coraz chętniej sięgają po produkty marek własnych – szczególną popularnością cieszyły się linie K-Classic oraz K-Stąd Takie Dobre, które stały się absolutnymi bestsellerami.

Jak podkreślają przedstawiciele sieci Kaufland Polska miniony rok uwidocznił pewne trendy w zwyczajach zakupowych Polaków. W kategorii artykułów spożywczych największy udział w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 13:13
StoryEditor
Operator sieci Costa Coffee rozwija strategię omnichannel. Lagardère wchodzi na nowe platformy i notuje wzrost sprzedaży
Na zdj. kawiarnia Costa Coffee (fot. Sorbis/Shutterstock)

Lagardère Travel Retail w Polsce kontynuuje rozwój swoich sieci kawiarnianych w kanale delivery. Oferta Costa Coffee pojawiła się na platformie Pyszne.pl, a So Coffee rozpoczęło współpracę z aplikacjami Bolt oraz Wolt. W najbliższych miesiącach firma planuje dalsze rozszerzanie siatki lokali realizujących zamówienia online, optymalizację logistyki oraz wprowadzenie dostaw do domu dla kolejnych marek z portfolio.

Od początku 2025 r. Costa Coffee umożliwia składanie zamówień z dostawą za pośrednictwem Pyszne.pl. Jest to już piąta platforma, na której dostępna jest marka, obok Glovo, Uber ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 10:02