26.02.2020 / 17:04
StoryEditor

Żabka podwyższa franczyzobiorcom przychód podstawowy do 16 tys. zł miesięcznie

Sklep sieci Żabka w Warszawie (Żabka Polska)
Sieć Żabka podnosi wartość gwarancji przychodu podstawowego z 15 do 16 tys. zł i wydłuża czas obowiązywania "ubezpieczenia" z sześciu do 12 miesięcy, w trakcie których przedsiębiorca może z niego korzystać w przypadku gdy jego przychody nie przekroczą tej kwoty. Nowe warunki będą obowiązywały od marca br.

Żabka Polska wprowadza zmiany w ofercie dla nowych franczyzobiorców chcących prowadzić sklep pod szyldem marki. Dotychczas nowi przedsiębiorcy, którzy podpisywali umowę z siecią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 11:09
StoryEditor
Roślinne zamienniki produktów pochodzenia zwierzęcego przestają być niszowe. Ten rynek przekroczył już wartość 1,5 mld zł [KOMENTARZ]
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Alternatywy nabiału wiodą prym na rynku roślinnych zamienników żywności pochodzenia zwierzęcego. Zamienniki mięsa odnotował spadki sprzedaży, ale branża liczy na odbicie. Dla całego rynku kluczowe będą trzy główne trendy: inwestycje publiczne, roślinne strategie handlowe i wzrost świadomości konsumentów. Komentuje Marcin Tischner, Public Affairs Coordinator & Sustainability Expert, ProVeg Polska.

Rynek żywności roślinnej w Polsce, zgodnie z danymi Nielsen IQ, rośnie i w 2023 roku osiągnął wartość aż 1,08 miliarda złotych. Prym wiodą alternatywy nabiału, osiąga...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 10:05
StoryEditor
Amazon chce walczyć o klientów z Temu i Shein - uruchomił tani sklep Haul
Landing page Haula przypomina Shein i Temu nie tylko pod względem oferty i cen, ale też projektu

Amazon uruchomił sklep Haul, gdzie nacisk położony jest na sprzedaż tanich produktów - zupełnie jak w przypadku chińskich platform Temu i Shein. Haul jest skierowany jest do klientów, poszukujących “niewiarygodnych okazji i szalonych niskich cen”.

Amazon Haul jest odpowiedzią amerykańskiego giganta e-commerce na popularne chińskie platformy zakupowe, słynące z niskich cen. Haul jest obecnie dostępny wyłącznie jako aplikac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 07:56