27.09.2017 / 13:00
StoryEditor

Grupa Jeronimo Martins ma nowe logo

Nowe logo Grupy Jeronimo Martins (Patrícia Espírito Santo)
Grupa Jeronimo Martins, do której należą sieci sklepów Biedronka, Pingo Doce i Ara zmieniła logo. Grafika została uproszczona i zredukowana do nazwy firmy, spółka zrezygnowała z charakterystycznego żółto-granatowego znaku, zmieniła się także czcionka.

Alexandre Soares dos Santos prezes firmy i Pedro Soares dos Santos CEO spółki zaprezentowali dzisiaj - w 225 rocznicę działalności - nowe logo Grupy Jeronimo Martins. Z logo zni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 16:13
StoryEditor
Technologiczna wpadka sieci McDonald‘s. Sztuczna inteligencja błędnie interpretowała zamówienia składane przez klientów
Testowany przez McDonald‘s system składania zamówień oparty na sztucznej inteligencji przegrał w konkurencji z pracownikami z krwi i kości (fot. Shutterstock)  
McDonald’s zdecydował się wycofać technologię składania zamówień opartą na AI z restauracji typu drive-thru. Dlaczego? Wszystkiemu winne były źle interpretowane zamówienia, z których klienci szydzili w internecie.

McDonald‘s zapowiedział, że do końca lipca br. wycofa system automatycznego składania zamówień oparty na sztucznej inteligencji z ponad 100 restauracji w USA, w których ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 13:33
StoryEditor
Biedronka i Lidl coraz silniejsze. NIQ: Dyskonty odbierają udziały w rynku sklepom innych formatów
Dominacja dyskontów na polskim rynku FMCG widoczna jest gołym okiem (fot. Lidl Polska)
Według NielsenIQ, udziały formatu dyskontowego w polskim rynku FMCG to już ponad 43 proc. Takie sklepy jak Biedronka i Lidl, wraz z innymi dyskonterami, zwiększyły udział w koszyku spożywczym o 2 punkty procentowe, a w koszyku chemiczno-kosmetycznym o 0,9 p.proc. (pod względem wartości sprzedaży).

NIQ podaje, że udział dyskontów w koszyku spożywczym to już 43,8 proc. wartości sprzedaży. W przypadku koszyka chemiczno-kosmetycznego udział tego formatu jest nieco niżs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 07:39