14.02.2013 / 12:38
StoryEditor

W Arhelanie taniej niż w Biedronce

– Trzydziestoosobowa załoga, mimo znaczącej liczby klientów, robi wszystko, żeby nikt nie czuł się u nas anonimowo – podkreśla Magdalena Han,  kierowniczka sklepu Arhelan w Białymstoku ()
– Trzydziestoosobowa załoga, mimo znaczącej liczby klientów, robi wszystko, żeby nikt nie czuł się u nas anonimowo – podkreśla Magdalena Han, kierowniczka sklepu Arhelan w Białymstoku ()
– Trzydziestoosobowa załoga, mimo znaczącej liczby klientów, robi wszystko, żeby nikt nie czuł się u nas anonimowo – podkreśla Magdalena Han,  kierowniczka sklepu Arhelan w Białymstoku ()
()
– Trzydziestoosobowa załoga, mimo znaczącej liczby klientów, robi wszystko, żeby nikt nie czuł się u nas anonimowo – podkreśla Magdalena Han,  kierowniczka sklepu Arhelan w Białymstoku ()
()
– Trzydziestoosobowa załoga, mimo znaczącej liczby klientów, robi wszystko, żeby nikt nie czuł się u nas anonimowo – podkreśla Magdalena Han,  kierowniczka sklepu Arhelan w Białymstoku ()
()
– Trzydziestoosobowa załoga, mimo znaczącej liczby klientów, robi wszystko, żeby nikt nie czuł się u nas anonimowo – podkreśla Magdalena Han,  kierowniczka sklepu Arhelan w Białymstoku ()
– Trzydziestoosobowa załoga, mimo znaczącej liczby klientów, robi wszystko, żeby nikt nie czuł się u nas anonimowo – podkreśla Magdalena Han,  kierowniczka sklepu Arhelan w Białymstoku ()
– Trzydziestoosobowa załoga, mimo znaczącej liczby klientów, robi wszystko, żeby nikt nie czuł się u nas anonimowo – podkreśla Magdalena Han,  kierowniczka sklepu Arhelan w Białymstoku ()
– Trzydziestoosobowa załoga, mimo znaczącej liczby klientów, robi wszystko, żeby nikt nie czuł się u nas anonimowo – podkreśla Magdalena Han,  kierowniczka sklepu Arhelan w Białymstoku ()
W białostockiej sieci Arhelan nie wiedzą co to kryzys. Sklep przy ul. Jagienki odnotowuje w ostatnim półroczu przyrosty sprzedaży rzędu co najmniej kilkunastu procent w stosunku do ub.r. To przede wszystkim zasługa doskonałej organizacji placówki oraz rozsądnie dobranej oferty produktów w cenach konkurencyjnych nawet wobec działającej niedaleko Biedronki.

Zlokalizowany w samym centrum dużego osiedla market dysponuje salą sprzedaży o powierzchni 400 mkw. i ma w ofercie około 10 000 artykułów. – Naszymi klientami są przede wszystki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 13:00
StoryEditor
Bliżej klientów niż Żabka? Piko24 chce na nowo zdefiniować pojęcie convenience. Na rynku pojawi się nowa sieć sklepów autonomicznych

Niebawem rusza nowa sieć sklepów bezobsługowych, która w niedługiej perspektywie może wyprzedzić pod względem liczebności Żabkę Nano. W rozmowie z naszym portalem prezes Piko24 Krzysztof Gawałek mówi o unikatowym modelu działalności, ofercie dla franczyzobiorców oraz planach rozwojowych. Te są ambitne, bo już w tym roku na południu Polski działać ma ponad 20 placówek.

Uwaga! Przedstawiciel sieci Piko24 weźmie udział w kongresie Retail Trends 2025 (1 kwietnia, Warszawa). Zapraszamy! Nie czekaj. Kliknij. Sprawdź agende i listę gości wyda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 14:24
StoryEditor
Rafał Drzewiecki z TikToka prelegentem kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie o trendach przyszłości
Rafał Drzewiecki, country director w TikToku (fot. Tomasz Puchalski)

Rafał Drzewiecki, country director w TikToku, będzie gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2025. Menedżer weźmie udział w debacie "Przyszłe trendy, które będą napędzać zmiany w handlu detalicznym" na scenie głównej.

Rafał Drzewiecki z TikTokiem związany jest od sierpnia 2020 r. Początkowo był dyrektorem marketingu na nasz region. Wiosną 2023 r. został country directorem TikToka na region E...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. marzec 2025 13:16