23.10.2017 / 10:28
StoryEditor

Usługi dodatkowe napędzają sprzedaż w polskich sklepach

Zdaniem 31 proc. detalistów usługa cashback realnie wpływa na zwiększenie liczby klientów (fot. materiały prasowe)
Od możliwości opłacenia rachunków przez doładowania telefonu komórkowego i gier internetowych po cashback, czyli wypłacanie gotówki w trakcie robienia zakupów – rośnie liczba usług dodatkowych oferowanych w sklepach. W ten sposób przyciąga się nowych klientów i zwiększa zadowolenie dotychczasowych.

Świadomi konsumenci cenią swój czas i chwalą sobie możliwość załatwienia wielu spraw w jednym miejscu. Ten trend można wykorzystać, oferując klientom sklepu usługi dodatkowe, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 11:40
StoryEditor
Łukasz Turczyński, Bolt Polska: Dla naszej firmy kluczowa jest jakość współpracy z dużymi podmiotami
Łukasz Turczyński, Senior General Manager Delivery, Bolt Polska fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Logistyka ostatniej mili to kluczowe wyzwanie dla e-grocery. Problemem jest kontrola kosztów i zachowanie efektywności, a także niedobór pracowników – mówił Łukasz Turczyński, Senior General Manager Delivery, Bolt Polska, podczas kongresu Retail Trends 2025.

Łukasz Turczyński, główny menedżer do spraw dostaw w Bolt Polska, był uczestnikiem debaty "Jak robić e-commerce? Szukanie rentowności i efektywności w biznesie e-grocer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 07:45
StoryEditor
Ewa Szmidt na Retail Trends 2025: Sieć stacjonarna jest kluczowym elementem naszego ekosystemu, bo daje nam przewagi w pozostałych elementach
Ewa Szmidt mówiła o ekosystemie Empiku podczas Retail Trends 2025

- Trzeba wiedzieć, które elementy ekosystemu i w jakiej formie udostępnić klientowi. Ekosystem i subskrypcja to coś, na co stawiamy - mówiła podczas debaty pt. “Nadchodzą czasy ekosystemów detalicznych. Przyszłe trendy, które będą napędzać zmiany w handlu detalicznym” Ewa Szmidt, prezeska i większościowa właścicielka Empiku.

Podkreślała, że filozofią Empiku jest to, aby każdy z rozwijanych kanałów ekosystemu był rentowny. Dotyczy to także poszczególnych placówek sieci. Ważne jest też to, aby poszcze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2025 22:52