15.01.2019 / 15:24
StoryEditor

Ukraińska sieć Silpo otworzyła sklep w koncepcie... kosmicznym [ZOBACZ ZDJĘCIA]

(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
Koncept sklepowy Space (mat. prasowe)
(mat. prasowe)
Koncept sklepowy Space (mat. prasowe)
(mat. prasowe)
Koncept sklepowy Space (mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
(mat. prasowe)
Polsko-ukraiński producent wyposażenia sklepów opracował i wdrożył dwa nowe koncepty “Space” and “Ancient” dla jednej z największych na Ukrainie sieci supermarketów Silpo. Jeden mieści się w Kijowie, drugi w Charkowie.

Modern-Expo opracował niedawno autorskie koncepty organizacji i wyposażenia wnętrz dla kilku supermarketów Silpo. Placówka w Łucku urządzona została w konwencji uroczego zamku. Sklep w Odessie przypomina niemiecką wioskę, a ten w Mukaczewie nawiązuje do japońskiej manghi.

Tym razem detalista otworzył „starożytny” supermarket w Kijowie i „przestrzenny” obiekt w Charkowie. Partnerem obu projektów była grupa Modern-Expo.

Kijowska placówka nawiązuje w wystroju i liternictwie systemów informacyjnych do antycznej Grecji. Ściany zdobią stylowe malowidła i mozaiki, tablice informacyjne ozdobione są grafikami kojarzącymi się ze starożytną grecką ceramiką.

Koncept „Space” w Charkowie to raj dla fanów serii Star Trek – zwolenników orbitalnego gotowania, międzygwiezdnego pieczenia i kosmicznej gastronomii. Nad głowami klientów „latają” pojazdy kosmiczne, a wszystkie napisy wykonane są alfabetem Klingońskim. „Galaktyczny” supermarket ma ok. 1170 mkw powierzchni, wyposażone jest w sześć kas tradycyjnych i pięć samoobsługowych. We wnętrzu są też dwie trafiki z towarami convenience.

Silpo jest jedną z największych na Ukrainie sieci supermarketów, liczącą 263 placówki zlokalizowane w 60 miejscowościach. Asortyment dochodzi do 20 tys. pozycji.

Współpraca pomiędzy siecią a Modern-Expo trwa już 15 lat. W jej ramach zrealizowano ponad 120 projektów.

Grupa Modern-Expo jest wytwórcą i dostawcą kompletnych rozwiązań dla detalu. Firma oferuje własne koncepty wyposażenia, obejmujące systemy regałów i półek, stanowisk kasowych oraz wyposażenia do szaf chłodniczych i zamrażarek.

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

24.03.2025 / 08:48
StoryEditor
Biedronka sprzedaje plecaki wojenne. W środku nóż, kubek i śpiwór z gwizdkiem
Plecak z wyposażeniem Biedronki (fot. Biedronka)

W nowej gazetce sieci Biedronka znalazła się oferta dla osób, które chcą być gotowe na dłuższe pozostawanie poza domem. To plecak z wyposażeniem survivalowym.

Dyskonter już po raz kolejny oferuje podobne rozwiązanie, wcześniej plecak ewakuacyjny trafił do sprzedaży w połowie zeszłego roku. Teraz sieć wraca z tym pomysłem. Na półki sklepowe trafił plecak (w gazetce nazwany “plecakiem z wyposażeniem"). 

W środku znalazły się takie przedmioty, jak:

  • latarka z trybem SOS,
  • krzesiwo,
  • śpiwór termiczny z gwizdkiem i karabińczykiem,
  • nóż taktyczny,
  • łom,
  • notes z ołówkiem,
  • płaszcz przeciwdeszczowy,
  • kombinerki,
  • kabel USB trzy w jednym,
  • worek uniwersalny,
  • kubek stalowy,
  • niezbędnik pięć w jednym,
  • elastyczna linka z haczykami

Jak zwraca uwagę portal businessinsider.com.pl, w porównaniu z wymogami Rządowe Centrum Bezpieczeństwa plecak dostępny w Biedronce ma znacznie okrojony asortyment. RCB rekomenduje bowiem posiadanie radia na baterie z dodatkowymi bateriami, maski oddechowej lub ochronnej, kompasu, busoli, odbiornika GPS, otwieracza do puszek, posiłków na dwa dni, apteczki, butelki filtrującej, gumy, sznurka i opaski zaciskowej. 

Cena plecaka w sieci Biedronka to 129 zł.

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

27.03.2025 / 15:41
StoryEditor
Branża DIY i wyposażenia wnętrz odbija się po dwóch latach spadków. Czy trend wzrostowy się utrzyma?
Branża DIY i mebli ma się najlepiej od dwóch lat (fot. Shutterstock)

Po dwóch trudnych latach spadków rynek artykułów DIY, mebli i wyposażenia wnętrz odnotował wzrost. W 2024 r. wartość segmentu DIY wzrosła o jeden proc., a mebli i wyposażenia wnętrz o 2,9 proc. To pierwsze oznaki ożywienia po okresie wysokiej inflacji i spadku aktywności inwestycyjnej.

– Na poprawę sytuacji wpłynęło kilka kluczowych czynników. Przede wszystkim spadek inflacji, który zwiększył siłę nabywczą konsumentów i poprawił ich skłonność do wydatków, szcz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

30. marzec 2025 05:35