11.10.2017 / 10:42
StoryEditor

Tesco testuje sklep bez kas. Czy to początek końca zawodu kasjer-sprzedawca? [ANALIZA]

Postępująca automatyzacja handlu oznacza rewolucję na rynku pracy (mat. prasowe)
Szef Tesco Dave Lewis przyznał, że sieć przymierza się do uruchamiania sklepów bez tradycyjnych stanowisk kasowych. Do obsługi kasowej wykorzystane zostaną systemy sztucznej inteligencji. To kolejna wielka sieć handlowa, która pracuje nad automatyzacją sklepów. Według niektórych prognoz zawód kasjer-sprzedawca może zniknąć z rynku pracy w ciągu zaledwie dekady.

Dave Lewis unikał bezpośredniej odpowiedzi na pytania dziennikarzy, czy Tesco prowadzi testy automatycznej odprawy kasowej. – Próbujemy wielu, wielu rozwiązań – tak, także tego,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 08:34
StoryEditor
Kontrowersyjny polityk idzie na wojnę z Lidlem. W ten weekend protesty przed sklepami sieci w całej Polsce
Sklep sieci Lidl w Poznaniu (fot. Yarm_sasha/shutterstock)

Nie milkną echa sporu o budowę centrum dystrybucyjnego Lidla w Gietrzwałdzie. W najbliższy piątek i sobotę (13 i 14 grudnia), pod sklepami należącymi do sieci odbędą się protesty w tej sprawie. Demonstracje będą miały miejsce w ponad 80 miejscowościach w całej Polsce. Główną pikietę zaplanowano pod dyskontem przy ulicy Wolskiej w Warszawie. Do wzięcia udziału w wydarzeniu ochoczo zachęca m.in. europoseł Grzegorz Braun.

W sobotę 14 grudnia, o godzinie 13:00, obok sklepu Lidl znajdującego się przy ulicy Wolskiej 19/25 w Warszawie odbędzie się pikieta, podczas której uczestnicy i zaproszeni gości...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 12:21
StoryEditor
LPP prognozuje rekordowe przychody i zapowiada ekspansję. Firma otworzy 1500 sklepów w rok!
LPP prognozuje rekordowe przychody i zapowiada ekspansję. Firma opowiada o planach na 2025 rok (Shutterstock)

LPP, polska spółka odzieżowa znana z takich marek jak Reserved, Cropp czy Sinsay, ogłosiła ambitny plan ekspansji na rok obrotowy 2025/2026. Firma zamierza zagęścić sieć do 4,4 tys. sklepów, z czego aż 1500 będzie otwartych w przyszłym roku pod marką Sinsay.

– Powierzchnia handlowa sklepów będzie przyrastać w retail parkach i mniejszych miejscowościach – zapowiedział Marcin Bójko, wiceprezes ds. finansowych. Tym samym spółka skupia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 07:43