29.02.2020 / 11:20
StoryEditor

Tesco sprzedaje budynek swojej centrali w Polsce. Co to oznacza?

Tesco Supermarket w Łodzi przy ul. Retkińskiej, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Nieruchomość przy ul. Kapelanka w Krakowie, w sprawie której podpisano przedwstępną umowę zakupu między Tesco Polska a Echo Investment, to siedziba polskiego oddziału brytyjskiej sieci. Tesco wyprzedaje coraz więcej nieruchomości i zmierza w kierunku opuszczenia polskiego rynku.

W piątek pojawiła się informacja, że trzy spółki z grupy kapitałowej Echo Investment podpisały umowy przedwstępne zakupu nieruchomości należących do Tesco Polska, zlokalizowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 10:37
StoryEditor
Weekendowe protesty pod sklepami Lidla. Opór przed budową centrum dystrybucyjnego w Gietrzwałdzie
Sklep sieci Lidl (fot. Lidl Polska)

Aktywiści i mieszkańcy gminy Gietrzwałd protestowali w weekend przeciwko budowie centrum dystrybucyjnego Lidla na tym terenie. Twierdzą, że składowane tam śmieci zniszczą krajobraz i zniechęcą pielgrzymów. Sieć zaprzecza.

Jak donosi portal dziennik.pl, protest odbył się w sobotę m.in. w Olsztynie. Na transparentach mieli hasła „Nie chcemy waszych śmieci w Gietrzwałdzie”.

Spór dotyczy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 17:03
StoryEditor
Co Polacy sądzą o "małpkach”? Niektóre opinie szokują [BADANIE]
W opinii większości Polaków populrność ”małpek” wynika przede wszystkim z ich dyskrecji. Niska cena nie jest aż tak istotna (fot. Shutterstock)

Mocny alkohol w butelkach o małej pojemności, czyli tzw. małpki nie cieszą się wśród Polaków dobrą opinią. Ponad 2/3 uczestników badania przeprowadzonego przez SW Research stwierdziło, że spożywanie „małpek” sprzyja regularnemu piciu oraz stanowi istotny problem społeczny i zdrowotny. Skąd więc ich popularność?

Napoje spirytusowe w opakowaniach o małej pojemności (do 200 ml) stanowią pokaźną część rynku. W minionym roku ich sprzedaż przekroczyła wartość 6 mld zł, co oznacza, że odpowia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 16:38