26.02.2019 / 10:05
StoryEditor

SPC tworzy nowy koncept sklepu

(fot. mat. prasowe)
(fot. mat. prasowe)
(fot. mat. prasowe)
SPC tworzy nowy koncept sklepu (fot. materiały prasowe)
(fot. mat. prasowe)
SPC tworzy nowy koncept sklepu (fot. materiały prasowe)
(fot. mat. prasowe)
SPC tworzy nowy koncept sklepu (fot. materiały prasowe)
(fot. mat. prasowe)
(fot. mat. prasowe)
(fot. mat. prasowe)
(fot. mat. prasowe)
Sklep Firmowy Spółdzielni Piekarsko-Ciastkarskiej w Warszawie przy  ul. Lubelskiej 12/14 zmienił oblicze. To element rozwoju konceptu "Smacznego Warszawo".

Punkt wystartował 20 lutego br. Jak deklaruje SPC, w placówce znajdziemy w nim, poza pieczywem i wyrobami ciastkarskimi, również ofertę przygotowywanych na miejscu zestawów  śni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 15:21
StoryEditor
Morele.net chcą być platformą B2B. W planach program lojalnościowy dla firm
Morele starają się zdobyć klienta biznesowego (fot. Morele.net)

Jest już pierwsza zapowiedź zmian. Klienci Morele.net mogą już skorzystać z biznesowej odsłony platformy zakupowej, zakładając konto Morele Business.

Dodatkowe funkcjonalności, widoczne po zalogowaniu się na konto biznesowe, zostały stworzone z myślą o wygodzie i potrzebach firm, aby usprawnić proces zakupów i zarządzanie fin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 15:52
StoryEditor
Browary całe w nerwach. Polacy kupili prawie 100 mln butelek lub puszek piwa mniej w skali całego roku. Co się dzieje?
Piwo (fot. Shutterstock)

Branża browarnicza pokazała, jak wyglądał rynek piwa w 2024 roku. Wart był 22,9 mld zł, co oznacza wzrost ledwie o 0,2 proc. Wolumenowo skurczył się on jednak o 1,7 proc., co oznacza kontynuację trendu spadkowego. Sytuację ratują piwa bezalkoholowe, które rosną wartościowo i wolumenowo w tempie ok. 17 procent.

Wolumen sprzedaży spadł z 3,06 mld litrów w 2023 roku do 3,02 mld w zeszłym roku i można oczekiwać, że za rok spadnie poniżej  3 mld litrów. W podziale na miesiące największe sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 19:34