08.01.2018 / 11:43
StoryEditor

SPAR wprowadza nowy koncept wizualny do swoich sklepów w Polsce [ZDJĘCIA]

Sklep sieci Spar Polska (SPAR Polska)
Sklep sieci Spar Polska (SPAR Polska)
Sklep sieci Spar Polska (SPAR Polska)
SPAR Polska wprowadza nową wizualizację sklepów - 1
Sklep sieci Spar Polska (SPAR Polska)
SPAR Polska wprowadza nową wizualizację sklepów - 2
Sklep sieci Spar Polska (SPAR Polska)
SPAR Polska wprowadza nową wizualizację sklepów - 3
Sklep sieci Spar Polska (SPAR Polska)
Sklep sieci Spar Polska (SPAR Polska)
Sklep sieci Spar Polska (SPAR Polska)
Sklep sieci Spar Polska (SPAR Polska)
SPAR Polska z początkiem nowego roku wdraża zmiany standardu elementów wystroju wewnątrz nowych sklepów sieci. Decyzję poprzedziły testy koncepcji w sklepach w Krakowie.

SPAR Polska podjął decyzję o odświeżeniu obowiązujących standardów wykończenia wnętrz sklepów sieci. Pierwsze testy, zrealizowane w odpowiedzi na trendy w handlu, przeprowad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 12:42
StoryEditor
Spiżarnia umacnia się na rynku brytyjskim. Firma z Lublina otworzyła nowy magazyn w Gainsborough
Lubelska firma Spiżarnia uruchomiła w Anglii swój kolejny Magazyn

Spiżarnia - jedna z największych polskich firm zajmujących się dystrybucją produktów spożywczych i artykułów chemiczno-kosmetycznych za granicę, poszerza swoje działania na Wyspach Brytyjskich. Spółka z Lublina właśnie otworzyła nowy magazyn w Gainsborough. Obiekt pozwoli na umocnienie swojej pozycji w Anglii.

Spiżarnia Food Wholesaler to firma, która dostarcza Polakom mieszkających za granicą rodzime produkty. Spółka współpracuje z ponad 1100 sklepami. W swojej ofercie posiada ponad ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 10:27
StoryEditor
Polacy coraz rzadziej odwiedzają galerie handlowe. Czy czeka je niepewna przyszłość?
Polacy coraz rzadziej odwiedzają galerie handlowe (fot. Shutterstock)

Galerie handlowe w Polsce w trzecim kwartale 2024 roku odnotowują znaczny spadek liczby odwiedzających, wynika z najnowszego raportu Proxi.cloud. Dlaczego konsumenci coraz mniej chodzą do takich miejsc oraz jaka przyszłość je czeka?

Według danych z raportu firmy Proxi.cloud w III kwartale 2024 roku ruch w centrach handlowych zmniejszył się aż o 12,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 00:32