27.05.2020 / 19:24
StoryEditor

Sieci spożywcze w górę w rankingu największych firm w Polsce! Lidl dołączył do TOP10

(fot. wiadomoscihandlowe.pl, materiały prasowe)
Aż trzy firmy z branży handlowej - Jeronimo Martins (Biedronka), Eurocash i Lidl - znalazły się w gronie dziesięciu największych pod względem przychodów spółek w Polsce. Najnowsza "Lista 500" przygotowana przez "Rzeczpospolitą" pokazuje, że przedstawiciele handlu FMCG, zarówno detalicznego, jak i hurtowego, szybko rosną w siłę i wyprzedzają przedstawicieli z innych branż.

Jeronimo Martins w rankingu za rok 2019 uplasowało się z 55,57 mld zł przychodu na drugiej pozycji, zaraz za PKN Orlen (111,2 mld zł). Eurocash (24,85 mld zł) zajął miejsce siód...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 11:54
StoryEditor
Pyszne.pl wprowadzi do oferty nową kategorie produktów. To nie będzie nic pysznego
Kurierzy Pyszne.pl będą dostarczali klientom w Polsce produkty z nowych kategorii, takich jak drobna elektronika (fot. Shutterstock)

Platforma Pyszne.pl, służąca do zamawiania posiłków z restauracji, ale też artykułów spożywczych ze sklepów czy wypieków z piekarni, zamierza rozszerzać ofertę o nowe kategorie produktowe. Już wkrótce kurierzy współpracujący z firmą będą dostarczali klientom asortyment, który z jedzeniem ma niewiele wspólnego.

Platforma Pyszne.pl zakończy 2024 r. z liczbą 17 tys. partnerów na koncie – informuje portal pb.pl. Zdecydowaną większość z nich stanowią restauracje. Jednak Pyszne.pl syst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 09:03
StoryEditor
Lidl promuje marki własne przed świętami. Na czele pierniki w białej czekoladzie i produkty z pistacjami
Lidl promuje marki własne przed świętami (Shutterstock)

Przed Bożym Narodzeniem konsumenci szukają m.in. słodyczy i przekąsek, a także produktów premium. Zapytaliśmy sieć Lidl o to, jak buduje tegoroczną ofertę tych kategorii w ramach swoich dwóch marek własnych.

Chodzi o marki Deluxe i Favorina. Ta pierwsza to szeroka gama kategorii w wersji premium, ta druga to przede wszystkim słodycze i przekąski, także w wydaniu świątecznym.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. grudzień 2024 01:00