23.01.2017 / 14:49
StoryEditor

Shell rozwija nowy koncept sklepu na stacjach paliw

Stacja sieci Shell Polska (materiały własne)
- Badania pokazały przede wszystkim to, że oczekiwania klientów są bardzo różne w zależności od konkretnej lokalizacji. Wszystko zależy od tego, gdzie zlokalizowany jest dany obiekt. (…) Mamy przygotowane cztery formaty stacji i za każdym razem będziemy wybierać ten najlepiej odpowiadający potrzebom klienta - mówią portalowi wiadomoscihandlowe.pl Łukasz Kalisz, Senior Category Manager, Convenience Retail Team Leader w Shell Polska oraz Tomasz Krysiak, Category Manager, Convenience Retail w Shell Polska.

Jakiś czas temu koncern Shell rozpoczął wdrażanie na swoich stacjach w Polsce nowego konceptu sklepu convenience? Na jakim etapie znajduje się obecnie ten projekt?

Rozpo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 14:17
StoryEditor
Ufke - kolejna sieć hard dyskontów spożywczych w Polsce! Szuka pracowników mówiących po rosyjsku... [NASZ NEWS]
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Mnożą się sieci hard dyskontów w Polsce. Najnowsza z nich to Ufke. Pierwszy sklep pod tym szyldem ruszył w Białej Podlaskiej. Co więcej, podobnie jak w przypadku sklepów sieci Myprice, Tak-Tu i Moja Cena, tu także - jak ustaliła redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl - pojawia się wątek rosyjski, a przy okazji również białoruski. Firma przedstawia się jako polsko-niemiecka sieć, a tymczasem... od szeregu pracowników wymaga znajomości języka rosyjskiego, a domenę internetową zarejestrowała za pośrednictwem podmiotu z Białorusi.

Ufke to typowy hard dyskont. Przypomina bardziej magazyn niż nowoczesny sklep spożywczy. Towar sprzedawany jest tutaj prosto z palet, asortyment jest ograniczony, oferta skupia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 11:21
StoryEditor
InPost znów zaskakuje. Przez Paczkomaty wchodzi na rynek dystrybucji prasy
Inpost wchodzi w rynek dystrybucji prasy (fot. InPost)

Wystarczyło połączyć kropki - tak “Tygodnik Powszechny” skomentował fakt, że pismo będzie mogło trafiać do czytelników za pośrednictwem Paczkomatów. Czy to oznacza, że Rafał Brzoska właśnie wchodzi w kolportaż prasy?

Kryzys Poczty Polskiej, która przespała początek XXI wieku, potęguje problemy z rozpowszechnianiem prasy. Władze państwowej firmy zapowiedziały bolesną restrukturyzację, która b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 21:22