20.03.2017 / 13:55
StoryEditor

Savoir-vivre w handlu. Co zrobić, by klient czuł się w sklepie jak w domu?

(fot. materiały prasowe Carrefour)
Nadal istnieją placówki handlowe, których pracownicy są na bakier z dobrymi obyczajami: obsługują klientów, rozmawiając przez telefon komórkowy, palą papierosy przy wejściu, ubierają się niechlujnie, bądź występują w niekompletnym stroju. Ten brak manier może mieć fatalne skutki. Jak się zachować, by godnie reprezentować placówkę w kontakcie z klientem? O pomoc poprosiliśmy Stanisława Krajskiego, znawcę zasad savoir-vivre.

Czy sprzedawca powinien powitać wchodzącego do sklepu klienta?

Nie. To klient jako wchodzący powinien się przywitać. Sprzedawca, mówiąc „dzień dobry”, zachowuje się, jakby pouc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 08:54
StoryEditor
Nowoczesna i samoobsługowa. Intermarché otwiera nową stację paliw w koncepcie "light". To piąty tego typu obiekt sieci w Polsce
Nowa stacja paliw Intermarché w Środzie Śląskiej (fot. Materiały Prasowe)

Sieć Intermarché uruchomiła nową stację paliw w formule "light". Obiekt mieści w Środzie Śląskiej i jest piątą w pełni zautomatyzowaną placówką działającą pod szyldem franczyzowej marki w Polsce. Punktem zarządzają Aleksandra i Mariusz Krejowie. Lokalni przedsiębiorcy prowadzą także pobliski supermarket Bricomarché.

Grupa Muszkieterów kontynuuje dynamiczny rozwój w ramach szyldów Intermarché oraz Bricomarché. 21 marca 2025 roku firma otworzyła nową stację paliw. Placówka mieszcząca ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 11:54
StoryEditor
Co czeka branżę e-commerce w 2025 roku? Ekspert DPD mówi o rozwiązanich, które będą kluczowe
Co czeka branżę e-commerce w 2025 roku? (fot. Rawpixel.com)

Rok 2025 przynosi kontynuację dynamicznego wzrostu sektora e-commerce. Po okresie spowolnienia rynek ponownie nabiera tempa, a prognozy wskazują na jego dalszy rozwój. Szacuje się, że tempo wzrostu branży wyniesie blisko 10 proc., co przewyższa dynamikę całego handlu detalicznego. Jak zauważa Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska, analizy i obserwacje firmy potwierdzają rosnące wolumeny sprzedaży oraz pozytywne nastroje w branży.

Rozwój e-commerce coraz częściej oznacza ekspansję na rynki zagraniczne. Unia Europejska to ponad 450 milionów potencjalnych klientów, z czego 80 proc. regularnie kupuje onlin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 22:54