20.09.2016 / 08:18
StoryEditor

Połowa sali sprzedaży w hipermarketach to produkty świeże

Na zdj. supermarket Carrefour w miejskim koncepcie (fot. materiały prasowe)
Do Polski wchodzi nowy model organizacji super- i hipermarketów spożywczych. Zgodnie z jego założeniami dużą powierzchnię przeznacza się nie tylko na ekspozycję produktów świeżych, ale także na specjalne strefy, w których konsumenci mogą jeść przyrządzane na miejscu produkty.

W tzw. klasycznym modelu sklepu wielkopowierzchniowego strefa produktów świeżych, takich jak pieczywo, mięso, wędliny, sery, warzywa i ryby, znajdowała się najczęściej w tylnej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 12:15
StoryEditor
Więcej Żabek niż planowano. Sieć ujawnia prognozy na 2025 rok
Sklep Żabka w Centrum LIM w Warszawie (fot. Materiały prasowe)

Grupa Żabka podzieliła się prognozami na 2025 rok. Przedstawiciele sieci przekazali, że spodziewają się średniego lub wysokiego jednocyfrowego wzrostu sprzedaży LFL za pełne 12 miesięcy. Ponadto oczekują, iż marża będzie się utrzymywać na poziomie górnej granicy docelowego przedziału 12-13 proc, w perspektywie krótko- i średnioterminowej. Z zapowiedzi włodarzy brandu wynika także, że na terenie naszego kraju powstanie więcej sklepów niż pierwotnie zakładano.

We wtorek 25 marca odbyła się konferencja Grupy Żabka, podczas której omówiono wyniki finansowe za ubiegły rok. Przedstawiciele sieci podsumowali także najważniejsze dział...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 05:00
StoryEditor
Jest nowy ranking cenowy sieci handlowych! Jak wypadły Biedronka i Lidl? [RANKING ASM]
Auchan pozostaje liderem rankingu cen ASM (fot. Shutterstock)

W najnowszym, lutowym badaniu cen koszyków ASM SFA pozycję lidera obroniła sieć Auchan. Sprawdź, na których pozycjach wylądowały inne sieci handlowe.

Średni koszt koszyka zakupowego ASM Auchan wyniósł w lutym 276,98 zł. To spadek o 3,73 proc. w stosunku do stycznia. Koszyk drugiej w zestawieniu Biedronki był droższy o 19,12 z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 04:58