20.09.2016 / 08:18
StoryEditor

Połowa sali sprzedaży w hipermarketach to produkty świeże

Na zdj. supermarket Carrefour w miejskim koncepcie (fot. materiały prasowe)
Do Polski wchodzi nowy model organizacji super- i hipermarketów spożywczych. Zgodnie z jego założeniami dużą powierzchnię przeznacza się nie tylko na ekspozycję produktów świeżych, ale także na specjalne strefy, w których konsumenci mogą jeść przyrządzane na miejscu produkty.

W tzw. klasycznym modelu sklepu wielkopowierzchniowego strefa produktów świeżych, takich jak pieczywo, mięso, wędliny, sery, warzywa i ryby, znajdowała się najczęściej w tylnej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 14:20
StoryEditor
Adam Manikowski, Żabka Polska: Formuła 1 wyznacza granice prędkości, a my granice convenience i wygody
Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka

- Z każdym dniem, tygodniem i miesiącem przesuwamy dzięki innowacyjnemu podejściu do budowania biznesu. Bardzo inspirujemy się tym, co się dzieje na świecie. Patrzymy, jak to przekładać na polski rynek. Dzięki temu stale się rozwijamy - mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka.

Adam Manikowski był jednym z gości minionego kongresu Retail Trends 2025. Wiceprezes Grupy Żabka wziął udział w debacie pod tytułem "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 12:23
StoryEditor
Marcin Grossy, Netto Polska: Walka ceną ma swoje granice. W dzisiejszych czasach niezwykle ważne są dobre relacje z klientem [RETAIL TRENDS]
Marcin Grossy, dyrektor operacyjny w Netto Polska, był gościem Retail Trends 2025 (fot. Przemyslaw Blechman)

Jak się sprawdza koncept 4.0, które strefy są kluczowe dla Netto oraz o relacjach z pracownikami oraz klientami opowiadał podczas kongresu Retail Trends 2025 Marcin Grossy, dyrektor operacyjny w Netto Polska.

Koncept Netto 4.0 działa w około 60 sklepach, do końca roku będzie w nim ¼ placówek sieci, których obecnie jest 672. Logika zasad ułożenia będzie implementowana w sklepach bez w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 05:08