28.07.2017 / 09:44
StoryEditor

Piotr i Paweł Po Drodze - sieć uruchamia na stacjach BP nowy koncept sklepu! - FOTOGALERIA

Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł Po Drodze - nowy koncept sklepu na stacjach BP - 1
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł Po Drodze - nowy koncept sklepu na stacjach BP - 2
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł Po Drodze - nowy koncept sklepu na stacjach BP - 3
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł stworzył nowy koncept sklepu wspólnie z BP, operatorem stacji paliw – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Pierwsza stacja ze sklepem poznańskiej sieci już działa w Warszawie, wkrótce ruszą kolejne placówki. Warto przypomnieć, że Piotr i Paweł testował już - prawie 10 lat temu - koncept sklepu na stacji paliw wspólnie z firmą Shell.

Jak ustaliliśmy, nowy format, stworzony w ramach współpracy koncernu paliwowego BP w Polsce wraz z poznańską siecią Piotr i Paweł będzie propozycją kompleksowej oferty dla osób ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.01.2025 / 12:22
StoryEditor
Nietypowy sklep sieci 7-Eleven. Sprawdź, co go wyróżnia
Sklep sieci 7-Eleven uruchomiony w miejskim parku w Kyoto ma być remedium na problem malejącej liczby osób odwiedzających takie miejsca (fot. Shutterstock)

Obecna w 19 krajach świata japońska sieć 7-Eleven uruchomiła nietypowy sklep. Wyróżniają go materiały użyty do budowy oraz... lokalizacja.

W ramach współpracy z władzami Kyoto oraz lokalną społecznością, japoński oddział sieci 7-Elevem uruchomił sklep zbudowany wyłącznie z lokalnie pozyskanego drewna.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.01.2025 / 10:23
StoryEditor
Jak Żabka zmienia rynek usług i e-commerce? Idą duże zmiany! Obszerny wywiad z Wojciechem Krokiem, dyrektorem zarządzającym Żabka Future
Wojciech Krok, członek zarządu Żabka Polska, dyrektor zarządzający Żabka Future, rozwijający w ramach Grupy Żabka

Na rynku e-grocery wygrywa ten, kto zapewni klientowi najlepsze doświadczenie. A my wierzymy w to, że na tym rynku jesteśmy w stanie wygrać - mówi Wojciech Krok, członek zarządu Żabka Polska, dyrektor zarządzający Żabka Future, rozwijający w ramach Grupy Żabka m.in. projekty związane z nowymi technologiami, rynkiem e-grocery, aplikacjami i sklepami autonomicznymi Żabka Nano.

W jakim miejscu znajduje się obecnie polski rynek q-commerce w 2 lata po pandemii? Jak się zmienił? Ten model biznesowy okazał się chyba niezwykle trudny do skal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. styczeń 2025 03:33