24.10.2017 / 13:43
StoryEditor

Pierwszy sklep Moje Auchan w Polsce już działa. Sieć weszła w format convenience [FOTOGALERIA]

Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Na zdj. pierwszy sklep convenience Moje Auchan w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Na zdj. pierwszy sklep convenience Moje Auchan w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Na zdj. pierwszy sklep convenience Moje Auchan w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Szyld Moje Auchan zadebiutował w październiku w Polsce. Potwierdziły się tym samym wcześniejsze informacje portalu wiadomoscihandlowe.pl - przypomnijmy, że pisaliśmy, iż pierwszy sklep o tej nazwie zacznie działać w naszym kraju na jesieni.

Testowa placówka Moje Auchan znajduje się na północy Warszawy. Nie jest to nowy sklep - wcześniej na budynku wisiał inny szyld należący do Grupy Auchan, a mianowicie Simply Mark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 10:24
StoryEditor
Pepco Group wycofuje się z FMCG. Firma będzie koncetrować się wyłącznie na biznesie, który generuje wyższe marże
Na zdj. sklep sieci Pepco w czeskiej Pradze (fot. Photo Nature Travel/Shutterstock)

Pepco Group podjęło strategiczną decyzję o skoncentrowaniu się wyłącznie na marce Pepco jako głównym formacie handlowym. Grupa, do której należą również Dealz i Poundland, postanowiła uprościć swoją strukturę i skoncentrować się na formacie, który przynosi najwyższe marże oraz największe zwroty z kapitału.

– Podejmujemy jasne, strategiczne działania, by skupić się na marce Pepco jako naszym jedynym, przyszłościowym formacie i, w efekcie, odejść od oferowania towarów FMCG, a także ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 12:44
StoryEditor
Kolporter zakończył największy etap modernizacji sieci saloników prasowych. W jakim kierunku poszły najważniejsze zmiany?

Saloniki prasowe Kolporter ewoluują w odpowiedzi na zmieniający się rynek oraz trendy konsumenckie. Operator podkreśla, że rok 2024 był dla firmy przełomowy, ponieważ zakończył się największy etap modernizacji sieci.

– Zaczynaliśmy od punktów w postaci kiosków z wejściem do środka, a w 1997 roku wprowadziliśmy na rynek format saloniku prasowego. W ciągu blisko 30 lat przekształcał się on z p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. marzec 2025 23:03