15.05.2019 / 13:26
StoryEditor

Nabiałowe rewolucje

(fot. archiwum)
Większość małych i średnich sklepów spożywczych, aby utrzymać konkurencyjność, musi coraz lepiej na wyzwania związane z trendem convenience. Wiąże się to z koniecznością rozszerzania półki z daniami gotowymi, towarami impulsowymi oraz produktami, które klienci kupują bardzo często, nawet codziennie.

Nabiał obok pieczywa, wędlin i warzyw należy do najczęściej kupowanych produktów. Zapewnienie jego bogatej oferty w sklepie jest warunkiem niezbędnym dla utrzymania lojalności k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 08:56
StoryEditor
Przychody restauracji zarządzanych przez Sfinks Polska poszły w góry. Prezes spółki, Sylwester Cacek, zapowiada kontynuację strategii
Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska wierzy, że przekształcenie restauracji własnych we franczyzowe przyczyni się do poprawy wyników spółki (fot. materiały prasowe)

Spółka Sfinks Polska, zarządzająca kilkoma sieciami restauracyjnymi, z których najliczniejsza jest sieć Sphinx, wypracowała w 2024 r. wg wstępnych wyników przychody ze sprzedaży w wysokości 74,3 mln zł. Przychody ze sprzedaży restauracyjnej były znacznie wyższe.

- Rok 2024 był kolejnym okresem wzrostu sprzedaży gastronomicznej w naszych sieciach. Restauracje działające pod naszymi szyldami (nie uwzględniając sieci pubów Piwiarnia - red....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 08:14
StoryEditor
Poznaliśmy wyniki Hebe. Ile drogerii otworzy w 2025 roku sieć należąca do właściciela Biedronki?
Na zdj. Hebe w Centrum Handlowym Karuzela w Ełku (fot. Hebe)

Sieć Hebe zwiększyła w 2024 r. przychody o 18,1 proc. w lokalnej walucie, a jej sprzedaż porównywalna (like-for-like) wzrosła o 8,5 proc. - poinformował właściciel firmy, portugalska Grupa Jeronimo Martins. Poznaliśmy też część planów Hebe na 2025 r.

Sprzedaż Hebe wyrażona wyniosła w ub.r. 583 mln euro. Oznacza to wzrost aż o 24,3 proc. względem przychodów ze sprzedaży w 2023 r.

Co istotne, aż ok. 20 proc. sprzedaży ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 23:07