29.06.2018 / 10:48
StoryEditor

Lidl. Więcej na radość z życia – eksperci analizują nową kampanię marketingową

(Źródło: YouTube / Lidl Polska)
Trwająca obecnie kampania marketingowa Lidla różni się od poprzednich. Nowy koncept wydaje się odchodzić od promowania produktów w ramach nieustającej wojny cenowej na rzecz „sprzedawania emocji”. Ponadto, zamiast celebrytów w spotach pojawiają się „zwykli ludzie”. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl zapytała ekspertów od marketingu, jak oceniają ten ruch. Czy będzie skuteczny? Czy niesie z sobą zagrożenia?

dr Mariusz Woźniakowski, adiunkt w Katedrze Marketingu, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

– Stawianie na emocje nie jest niczym nowym, podobnie jak rezygnacja z cel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 14:04
StoryEditor
Smart-shopping w Polsce ma się coraz lepiej. Konsumenci są bardziej wymagający i cyfrowo świadomi
Smart-shopping w Polsce ma się coraz lepiej. Konsumenci są bardziej wymagający i cyfrowo świadomi (fot. Shutterstock)

Z powodu inflacji, przez którą ceny wciąż rosną, nie ma się co dziwić, że smart-shopping w Polsce robi się coraz bardziej popularny. Gdzie najwięcej kupują sprytni kupujący i jakie narzędzia wykorzystują najczęściej?

Smart-shopperzy to konsumenci, którzy planują zakupy, starając się uzyskać jak najwyższą wartość przy jak najniższych kosztach. Ich cechą charakterystyczną jest wysoka świadomoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 12:52
StoryEditor
Orlen rozwinie ofertę gastronomiczną. Jednym z priorytetów będą inwestycje w automaty vendingowe
Na zdj. sklep O!Shop na stacji paliw Orlenu (fot. mat. prasowe)

- Jednym z naszych priorytetów będzie rozwój oferty vendingowej. Obecnie automaty vendingowe na naszych stacjach są wciąż nieliczne, ale planujemy wdrożyć rozwiązania na znacznie szerszą skalę. Chodzi o stacje bazujące na vendingu z pełną ofertą gastronomiczną, która obejmie również gorące posiłki. To zupełnie nowa jakość, którą zamierzamy rozwijać - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Jan Tar, dyrektor wykonawczy ds. komercyjnych w Orlenie.

Ostatnia kampania promocyjna była jedną z większych w ostatnich latach. Czy była odpowiedzią na strategię Żabki, która zmienia model działania z typowej sprzedaży detalicznej na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 00:11