22.03.2017 / 10:14
StoryEditor

Klienci nie zwracają uwagi na towary umieszczone przy wejściu do sklepu?

95 proc. klientów zatrzymuje się dopiero po przejściu jednej trzeciej sali sprzedaży (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Widzimy nieraz w sklepach klientów, którzy kierują się od razu w głąb sali sprzedaży, bo doskonale wiedzą, gdzie znajdą poszczególne produkty. Kompletnie nie zwracają przy tym uwagi na towary znajdujące się przy wejściu do sklepu. Może to oznaczać, że nie została odpowiednio zagospodarowana tzw. strefa dekompresji.

Badania pokazują, że 95 proc. klientów zatrzymuje się dopiero po przejściu jednej trzeciej sali sprzedaży. Oznacza to, że aż 33 proc. powierzchni nie zarabia. Można zminimal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 19:39
StoryEditor
Poczta Polska dostanie rekompensatę od państwa. O jakich pieniądzach mowa?
Komsja Europejska zgodziła się na państwową rekompensatę dla Poczty Polskiej w wysokości 865 mln euro (fot. Shutterstock)

Komisja Europejska zatwierdziła plany Polski dotyczące rekompensaty dla Poczty Polskiej z tytułu obowiązku świadczenia powszechnych usług pocztowych w latach 2021–2025. KE uznała ten środek za zgodny z unijnymi zasadami pomocy państwa.

W 2015 r. Poczta Polska została zobowiązana do świadczenia powszechnych usług pocztowych w latach 2015–2025, ale nie otrzymała rekompensaty za lata 2015–2020.

W grudni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 12:27
StoryEditor
Obecne otoczenie konkurencyjne w handlu detalicznym to nie zjawisko tymczasowe, ale nowa normalność [ANALITYCY]
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Nowe wyzwania w postaci ostrej konkurencji, z którymi muszą mierzyć się sieci handlowe w Polsce, stają się normą. Zdaniem analityków Trigon, obecna sytuacja na rynku to nie chwilowy trend, lecz trwała zmiana w strukturze konkurencyjnej.

- Nie postrzegamy obecnego środowiska konkurencyjnego jako tymczasowego zjawiska, lecz jako nową normalność – zauważają eksperci. Oznacza to, że firmy muszą dostosować swoje str...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 04:57