08.02.2020 / 22:47
StoryEditor

Kaufland zawiesił swoje logo na trzech byłych hipermarketach Tesco [ZDJĘCIA]

Supermarket Kaufland w miejscu sklepu Tesco przy ul. Stalowej w Warszawie (materiały własne)
Już za kilka dni sieć Kaufland otworzy trzy markety w miejscach gdzie przez wiele lat działały hipermarkety brytyjskiej sieci Tesco. Na frontach obiektów zawisł już biało-czerwony znak niemieckiej sieci z charakterystyczną literą K.

W połowie lutego w trzech lokalizacjach po hipermarketach Tesco ruszą supermarkety sieci Kaufland. Zmiany są już widoczne na fasadach sklepów w Warszawie na Stalowej, Krakowie n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 21:10
StoryEditor
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Carrefour: Apeluję do dostawców - nie bójcie się podawać cen produktów w ofertach kierowanych do sieci
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska wziął udział w debacie na sali Buying & Selling Trends podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Dlaczego kupcy w sieciach handlowych nie odbierają telefonów od dostawców? Czy jest to regułą, czy raczej wyjątkiem od niej? Odpowiedzi na te pytania udzielili gościom kongresu Retail Trends 2025 uczestnicy jednej z debat. Był wśród nich Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska, który podał też szereg wskazówek na temat tego, jak dostawcy mogą dotrzeć do tej sieci ze swoją ofertą.

- Telefon to dla kupca najważniejsze narzędzie pracy - stwierdził Piotr Lubiewa-Wieleżyński w debacie na sali Buying & Selling Trends, której gospodarzem był Tomasz S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2025 / 11:50
StoryEditor
InPost rozszerza współpracę z Grupą CCC. InPost Pay będzie dostępny sklepach Modivo, CCC oraz e-Obuwie
InPost rozszerza współprace z Grupą CCC, która wdraża InPost Pay (fot. InPost)

Dzięki synergii wartości, które daje InPost Pay oraz Program Lojalnościowy InPost, CCC wdroży szereg nowatorskich rozwiązań wspierających lojalizację i przywiązanie do marek Grupy.

Decyzja o współpracy jest wynikiem bardzo dobrych rezultatów pilotażu prowadzonego w sklepie DeeZee przez ostatnie 14 miesięcy. InPost Pay potwierdził wysoką skuteczność w zakre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 04:31