18.03.2017 / 19:51
StoryEditor

Eurocash będzie jeszcze mocniej inwestować w innowacyjne koncepty handlowe

Sklep sieci Duży Ben w Poznaniu (materiały własne)
Inwestycje Grupy Eurocash w nowe koncepty handlowe, takie jak: Faktoria Win, Duży Ben, 1 minute, abc na kołach, Kontigo czy Projekt Fresh mocno odbiły się na EBITDA, ale wydaje się, że widać już pierwsze pozytywne efekty strategii grupy. W 2017 r. firma będzie chciała przeznaczyć na ich rozwój jeszcze większe środki finansowe.

Grupa Eurocash w celu zapewnienia konkurencyjności niezależnych sklepów spożywczych w Polsce kontynuuje inwestycję w innowacyjne projekty takie jak m.in.: Faktoria Win, Duży Ben...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2024 / 10:05
StoryEditor
Dino uruchomiło "sklep bezobsługowy". Placówka będzie czynna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)fot. Mago
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)fot. Mago
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)fot. Mago
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)fot. Mago
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
Dino dołączyło do nielicznego grona operatorów spożywczych testujących bezobsługowe koncepty handlowe. Polska sieć handlowa wspólnie z Mago uruchomiła placówkę określaną mianem "zautomatyzowanego sklepu".

Bezobsługowy "sklep" ruszył w poniedziałek 8 lipca, a działać będzie po sąsiedzku z jedną z ponad 2,5 tys. zwykłych placówek handlowych Dino (Sośnicowice, ul. Przemys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 17:02
StoryEditor
Carrefour przebije Auchan i wystawi na sprzedaż 10 000 koszyków niespodzianek. Tym razem w ofercie będzie dużo kosmetyków
Carrefour logo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Carrefour Polska po raz drugi organizuje akcję, w ramach której wyprzedaje po bardzo obniżonych cenach asortyment ponad 1000 kosmetyków dla kobiet, mężczyzn i dla domu z oferty swoich hiper- i supermarketów. Od wtorku 16 lipca detalista oferuje ponad 10 tys. nowych koszyków z "tajemniczą" zawartością. Pojawią się one łącznie w ponad 170 hiper- i supermarketach sieci.

Akcja "tajemniczych koszyków", która ruszyła w 178 hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, pozwala detaliście wyprzedać zapasy ponad 1000 produktów z kategorii chemi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 17:57