04.04.2019 / 09:06
StoryEditor

Dino przebiło granicę 1000 sklepów. Sieć rozwija się szybciej niż zakładała

Sklep Dino w Zbaszynie (fot. archiwum WH)
Sieć Dino od stycznia do końca marca br. uruchomiła 33 nowe sklepy. Oznacza to, że na koniec pierwszego kwartału sieć liczyła 1009 sklepów. Rok wcześniej działało 800 placówek Dino.

Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła na koniec marca 389 tys. mkw. wobec 305,4 tys. mkw. rok temu.

Przypomnijmy, w strategii na lata 2017-2020, określonej w 2016 r., z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 13:11
StoryEditor
Wrogie przejęcie i praktyki monopolistyczne? Poseł pyta o działania Grupy Żywiec
Browar Leżajsk (fot. Materiały Prasowe/Grupa Żywiec)
Poseł Andrzej Zapałowski (Konfederacja) pyta Ministra Rozwoju i Technologii o działania Grupy Żywiec m.in. w zakresie sprzedaży browaru w Leżajsku czy płacenia podatków. Resort nie doszukał się uchybień w działalności firmy.

Zapałowski zapytał m.in. o to, czy firma nie stosuje praktyk monopolistycznych na rynku piwnym. Swój wywód opiera na tym, że w ostatnich latach spółka kupowała różne browary, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 16:11
StoryEditor
Pracownicy sklepów mają zdecydowane opinie o handlu w niedzielę. Kto jest najbardziej krytyczny?
Aż 81 proc. zatrudnionych w handlu nie chce pracować w niedziele (Shutterstock)
Osoby zatrudnione w handlu nie mają najlepszego zdania o pomyśle wprowadzenia większej liczby niedziel handlowych. Z jednego z badań wynika, że aż 81 proc. z nich nie chce pracować w niedziele, a konieczność pracy tego dnia wymieniają jako najbardziej negatywny aspekt pracy w handlu.

Z sondażu wynika, że im starszy pracownik, tym bardziej negatywnie jest nastawiony do pracy w niedzielę. W grupie osób w wieku 18-29 lat odsetek malkontentów wynosi „tylko” 69 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 13:57