14.07.2017 / 11:30
StoryEditor

Carrefour wprowadza do mniejszych sklepów koncepty znane z hipermarketów - galeria

(fot. materiały prasowe)
(fot. materiały prasowe)
(fot. materiały prasowe)
Carrefour przenosi koncepty z hipermarketów do sklepów convenience - 1
(fot. materiały prasowe)
Carrefour przenosi koncepty z hipermarketów do sklepów convenience - 2
(fot. materiały prasowe)
Carrefour przenosi koncepty z hipermarketów do sklepów convenience - 3
(fot. materiały prasowe)
(fot. materiały prasowe)
(fot. materiały prasowe)
(fot. materiały prasowe)
Sieć Carrefour wdraża koncepty znane ze swoich największych sklepów, takie jak "Piwa regionalne", "Pamiątki z Polski" czy "Bakalie-luz", do mniejszych placówek convenience i minimarketów. To kolejny element omnichannelowej strategii firmy, której kluczowym elementem jest dostarczenie podobnego doświadczenia zakupowego klientom ze wszystkich formatów.

Oprócz trzech wspomnianych już konceptów, w mniejszych sklepach Carrefour Express pojawiły się również cztery inne rozwiązania: "Okrągłe ceny",  oznaczenia produktów "Made in Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 14:02
StoryEditor
Czy Sephora finansowała kampanię Donalda Trumpa? Sieć ucina spekulacje
Sieć Sephora stanowczo zaprzeczyła informacjom, o tym jakoby finansowała kampanię wyborczą Donalda Trumpa (fot. materiały prasowe)

W mediach społecznościowych pojawiły się doniesienia o tym, że Sephora przekazała znaczne środki na kampanię prezydencką Donalda Trumpa i nawoływania do bojkotu sieci. Szum był na tyle duży, że Sephora wydała oficjalne oświadczenie w tej sprawie. Co z niego wynika?

W oświadczeniu, o którym pisze portal wiadomoscikosmetyczne.pl Sephora stanowczo odcięła się od pogłosek o rzekomym wsparciu kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa.

„Sepho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 17:22
StoryEditor
Promocje na Black Week wystartowały - na Allegro rok temu z akcji skorzystało 6,5 mln klientów. Co kupowano najczęściej? [DANE]
Blisko 66 proc. Polaków zdarzyło się zrobić zakupy podczas  Black Week.

Na największej polskiej platformie zakupowej ruszyła akcja rabatowa z okazji Black Week. Rok temu skorzystało z niej ponad 6,5 mln allegrowiczów. Popularnością cieszyło się kilka kategorii, w tym tradycyjnie odzież i kosmetyki.

Teraz przez najbliższe dwa tygodnie, na Allegro będzie można skorzystać nawet z 50-procentowych promocji na tysiące produktów, w tym m.in. artykuły marek Apple, Acer, Lenovo, Ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 17:19