06.09.2017 / 10:52
StoryEditor

Carrefour rozwija ofertę produktów na wyłączność. Osiem nowych linii! - galeria zdjęć

Carrefour wprowadza nowe marki własne (materiały prasowe, Carrefour Polska)
Carrefour wprowadza nowe marki własne (materiały prasowe, Carrefour Polska)
Carrefour wprowadza nowe marki własne (materiały prasowe, Carrefour Polska)
Carrefour wprowadza do sklepów nowe marki na wyłączność - 1
Carrefour wprowadza nowe marki własne (materiały prasowe, Carrefour Polska)
Carrefour wprowadza do sklepów nowe marki na wyłączność - 2
Carrefour wprowadza nowe marki własne (materiały prasowe, Carrefour Polska)
Carrefour wprowadza do sklepów nowe marki na wyłączność - 3
Carrefour wprowadza nowe marki własne (materiały prasowe, Carrefour Polska)
Carrefour wprowadza nowe marki własne (materiały prasowe, Carrefour Polska)
Carrefour wprowadza nowe marki własne (materiały prasowe, Carrefour Polska)
Carrefour wprowadza nowe marki własne (materiały prasowe, Carrefour Polska)
Sieć Carrefour wprowadza do sprzedaży osiem nowych linii produktów pod marką własną oraz pierwsze produkty z oznakowaniem Sens. To kolejny etap budowania unikalnej oferty, która ma zapewnić firmie lojalność klientów oraz odróżnić ją od konkurencji.

Po ubiegłorocznym debiucie marek Nello i Montmartre – z kategorii produktów do pielęgnacji dzieci i kawy - już wkrótce na półkach sklepów pojawi się kolejnych osiem linii produk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 16:03
StoryEditor
Mango Home - sieć sklepów modowych Mango uruchamia nowy koncept sklepu z ofertą dla domu
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)fot. Materiały Prasowe
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Homemateriały prasowe
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Homemateriały prasowe
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Homemateriały prasowe
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)

Toni Ruiz Tubau, prezes i dyrektor generalny sieci Mango zdradził, że prowadzana przez niego firma otworzyła pierwszy na świecie sklep pod szyldem Mango Home. Placówka z ofertą produktów dla domu ruszyła przy Avenida Diagonal 586 w Barcelonie. Gdzie ruszą kolejne sklepy?

Toni Ruiz Tubau, prezes i dyrektor generalny sieci Mango podkreślił, że mango Home to w historii rozwoju firmy nowy kamień milowy. Dodał, że oprócz sklepu w Barcelonie jeszcze w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2025 / 11:02
StoryEditor
Wysokie ceny kakao zmieniają rynek słodyczy. Grupa Otmuchów będzie produkować pianki Marshmallow także pod markami własnym
Zakłady ZPC Otmuchów (fot. materiały prasowe)

Wzrost cen kakao i masła kakaowego wpływa na decyzje producentów słodyczy w całej Europie. Grupa Otmuchów, znana z produkcji żelków, zdecydowała się na strategiczny ruch i uruchomiła nową linię produkcyjną. Czy pianki okażą się odpowiedzią na zmieniające się realia rynku?

Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów, jeden z największych polskich producentów słodyczy i czołowy dostawca żelków w Europie, rozpoczęły produkcję pianek Marshmallow. To ele...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. kwiecień 2025 18:44