30.11.2016 / 12:03
StoryEditor

Carrefour otwiera cyfrowy hipermarket przyszłości - analiza projektu

Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket Carrefour w Centrum Handlowym Posnania - 1
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket Carrefour w Centrum Handlowym Posnania - 2
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket Carrefour w Centrum Handlowym Posnania - 3
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Carrefour uruchomił w Poznaniu swój „cyfrowy” hipermarket. Ten sklep redefiniuje sprzedaż na wielkich powierzchniach, ale także pierwszy raz na tak dużą skalę wykorzystuje nowe technologie i Internet do ułatwienia i uprzyjemnienia zakupów klientom. Ten hipermarket jest rezultatem nowej strategii handlowej firmy w Polsce.

Elektroniczny sommelier doradzający przy wyborze wina, elektroniczne lustro pomagające dobrać odpowiednią odzież i dodatki, interaktywne kioski ułatwiające zamówić towar przez i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 11:18
StoryEditor
Nie będzie już kodów kreskowych w Żappce. Co je zastąpi?
Żappka (fot. mat. prasowe)
Sieć Żabka zamierza zrezygnować z wyświetlania kodu kreskowego użytkownikom swojej aplikacji. Wszystko po to, aby ukrócić korzystanie z jednego konta wielu użytkownikom.

O sprawie pisze portal instalki.pl, który zwraca uwagę, że przez lata konsumentom w aplikacji wyświetlał się kod kreskowy. Następowało to w momencie, gdy kupujący chciał np. dod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.07.2024 / 17:15
StoryEditor
Aldi testuje spożywczy click&collect. Czy zakupy online z odbiorem na sklepowym parkingu się sprawdzą?
Na zdj. dyskont Aldi Süd w Akwizgranie (fot. defotoberg/Shutterstock)
Dyskontowa sieć Aldi Süd rozpoczyna w Niemczech testy usługi click&collect, w ramach której klienci będą mogli zamawiać zakupy online, a odbierać je na parkingach. Skala pilotażu jest niewielka.

Testy prowadzone przez Aldi Süd (przypomnijmy na wszelki wypadek, że w Polsce obecna jest siostrzana sieć dyskontów Aldi Nord - formalnie osobna firma) odbędą się w trzech m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 17:15