21.05.2020 / 12:48
StoryEditor

Biedronka zwalnia pracowników, którzy skorzystali z błędów w promocji stulecia

(fot. mat. prasowe JMP)
Pod koniec kwietnia br. sieć Biedronka zorganizowała super-promocję pod hasłem „biała noc”, podczas której – prawdopodobnie na skutek błędów w systemie informatycznym – klienci dostawali gratis najdroższe produkty, zamiast najtańszych. Z nadzwyczaj atrakcyjnej oferty skorzystali także niektórzy pracownicy sklepów. Zarząd spółki Jeronimo Martins Polska, właściciela Biedronki, wszczął w tej sprawie wewnętrzne śledztwo, o czym informowaliśmy już na portalu wiadomoscihandlowe.pl. Jak podaje dziś serwis money.pl, w Biedronce rozpoczęła się fala zwolnień, które trwają do dziś.

Przypomnijmy: sieć Biedronka 26 kwietnia ogłosiła wyjątkową, nocną promocję, zorganizowaną pod hasłem „biała noc”. W jej ramach, przy zakupie 20 produktów trzy z nich można było...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.02.2025 / 08:58
StoryEditor
Polacy zmieniają swoje kulinarne preferencje. Restauracje z jaką kuchnią są najchętniej wybierane przez klientów?
Polacy zmieniają swoje kulinarne preferencje. Restauracje z jaką kuchnią są najchętniej wybierane przez klientów? (fot. Shutterstock)

Z przeprowadzonej przez Proxi.cloud analizy zachowań 1,4 mln konsumentów w prawie 1,9 tys. restauracji typu fast food w Polsce wynika, że rok 2024 nie był łaskawy dla pizzerii. Ruch w tych lokalach zmniejszył się o 3,6 proc. rok do roku. W tym samym czasie lokale serwujące kanapki i dania z kurczaka odnotowały wzrost ruchu o 4,2 proc.

Mateusz Chołuj, współautor raportu z firmy Proxi.cloud, wyjaśnia, że zmiana ta może wynikać z większej różnorodności dań i cen w lokalach oferujących kanapki oraz dania z kurcza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 11:13
StoryEditor
Już czas na zakupy wielkanocne? Eksperci mówią, kiedy zaczną się przedświąteczne promocje [DANE]
Słodycze wielkanocne (fot. Shutterstock)

Grupa Blix przygotowała analizę, która pokazuje jak handel i konsumenci i handel będą przygotowywać się do Wielkanocy. Kiedy konsumenci zaczną uważniej przyglądać się ofercie sklepowej?

Dane Grupy Blix pokazują, że zainteresowanie promocjami ze strony konsumentów przed świętami rośnie najczęściej ok. 4-5 tygodni wcześniej. Największy wzrost zainteresowania gaze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. luty 2025 18:59