01.09.2017 / 09:41
StoryEditor

Biedronka zastanawia się, co zrobić z siecią outletów Towaroteka w Polsce

Do Towaroteki mieszczącej się w namiocie ustawionym w Brwinowie pod Warszawą, nie ma po co wchodzić z kartą płatniczą (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Do Towaroteki mieszczącej się w namiocie ustawionym w Brwinowie pod Warszawą, nie ma po co wchodzić z kartą płatniczą (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Do Towaroteki mieszczącej się w namiocie ustawionym w Brwinowie pod Warszawą, nie ma po co wchodzić z kartą płatniczą (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Towaroteka - sieć outletowa Biedronki - 1
Do Towaroteki mieszczącej się w namiocie ustawionym w Brwinowie pod Warszawą, nie ma po co wchodzić z kartą płatniczą (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Towaroteka - sieć outletowa Biedronki - 2
Do Towaroteki mieszczącej się w namiocie ustawionym w Brwinowie pod Warszawą, nie ma po co wchodzić z kartą płatniczą (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Towaroteka - sieć outletowa Biedronki - 3
Do Towaroteki mieszczącej się w namiocie ustawionym w Brwinowie pod Warszawą, nie ma po co wchodzić z kartą płatniczą (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Do Towaroteki mieszczącej się w namiocie ustawionym w Brwinowie pod Warszawą, nie ma po co wchodzić z kartą płatniczą (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Do Towaroteki mieszczącej się w namiocie ustawionym w Brwinowie pod Warszawą, nie ma po co wchodzić z kartą płatniczą (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Do Towaroteki mieszczącej się w namiocie ustawionym w Brwinowie pod Warszawą, nie ma po co wchodzić z kartą płatniczą (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nadwyżki magazynowe, pozostałości po akcjach specjalnych, końcówki serii – tego rodzaju produkty przemysłowe są oferowane w outletach sieci Biedronka, które nazywają się Towaroteka. Na razie stacjonarne placówki można zobaczyć w 8 miastach.

Pierwsze Towaroteki ruszyły w 2008 roku. Powstają w sąsiedztwie sklepów Biedronka, w miejscach, gdzie znajduje się dyskont, ale gdzie można jeszcze wykorzystać dodatkową przestr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 15:05
StoryEditor
Fundacja "Maraton Warszawski" zrywa umowę z firmą 4F. Miały być jakościowe polskie koszulki, a przyszła masówka z Azji
Salon marki 4F (Fot. Shutterstock)
Fundacja Maraton Warszawski kończy współpracę z firmą 4F. To dlatego, że odzieżowa marka miała nie wywiązać się z zapisu umowy, który zakładał dostarczenie na organizowane imprezy koszulek wyprodukowanych w Polsce.

Fundacja Maraton Warszawski organizuje tzw. Triadę Biegową’24, czyli Bieg Konstytucji, Bieg Powstania Warszawskiego oraz Bieg Niepodległości. Wszystkie one wiążą się z ważnymi w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2024 / 15:58
StoryEditor
Eurocash radykalnie obciął zatrudnienie w jednej ze swoich spółek. Chodzi o podmiot zajmujący się dystrybucją alkoholi
Grupa Eurocash o ponad połowę zredukowała zatrudnienie w spółce Polska Dystrybucja Alkoholi (fot. materiały prasowe)
Redukcja zatrudnienia o ponad połowę. Tak radykalne cięcia załogi przechodzi obecnie Polska Dystrybucja Alkoholi – spółka, w której 100 proc. udziałów ma Grupa Eurocash.

Właściciele spółki Polska Dystrybucja Alkoholi, którym od 1 stycznia 2017 r. jest Grupa Eurocash, zgłosili do Powiatowego Urzędu Pracy zawiadomienie o zwolnieniu grupowym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2024 22:18