10.01.2018 / 12:34
StoryEditor

Biedronka wprowadza nową markę własną goBio

Na zdj. mleko pod marką własną Biedronki goBio (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Biedronka wraz z początkiem 2018 roku wprowadziła do oferty niektórych sklepów wyroby pod nową marką własną goBio. Firma informuje, że począwszy od 11 stycznia, marka goBio oficjalnie zadebiutuje w całej sieci - do sklepów trafi ok. 20 rodzajów produktów. Asortyment sprzedawany pod brandem goBio w sieci należącej do Jeronimo Martins będzie z czasem rozszerzany.

Marka goBio to na początek ok. 20 produktów, takich jak: mleko, jaja, jogurt naturalny, ser żółty Gouda, miód, makarony (penne, fusilli, spaghetti), oliwa extra virgin, ryż (jaś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 15:15
StoryEditor
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej Sukcesji. Asortyment robi wrażenie!
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)

Wirtualny spacer po nowym dyskoncie przemysłowym Acez w łódzkiej Sukcesji. Niezwykle szeroki asortyment powoduje, że nowy koncept może stanąć od rywalizacji zarówno z Action czy Tedi, jak i z Pepco czy KiK.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 17:47
StoryEditor
Monika Kolaszyńska, Super-Pharm: Wojna cenowa na rynku jeszcze nigdy nie była tak silna
Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm Poland (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Wojna cenowa w e-commerce jeszcze nigdy nie była tak silna. Widać ją także w sprzedaży stacjonarnej. Rynek się zacieśnia, konkurencja pomiędzy kluczowymi graczami staje się coraz bardziej agresywna, a konsumentów coraz trudniej usatysfakcjonować – mówi Monika Kolaszyńska, prezes zarządu Super-Pharm Poland.

Jakich spodziewa się Pani wyników dla Super-Pharm za 2024 rok?

Osiągamy dwucyfrowy wzrost w obu kanałach, a w kanale online rośniemy ciągle powyżej dwudziestu procent, więc p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. luty 2025 04:03