11.01.2017 / 15:48
StoryEditor

Biedronka testuje koncept bistro. Strefa Wiele DobreGO - zobacz zdjęcia

Na zdj. Strefa Wiele DobreGO - bistro sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Strefa Wiele DobreGO - bistro sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Strefa Wiele DobreGO - bistro sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Strefa Wiele DobreGO - testy konceptu bistro sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Strefa Wiele DobreGO - bistro sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Strefa Wiele DobreGO - testy konceptu bistro sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Strefa Wiele DobreGO - bistro sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Strefa Wiele DobreGO - testy konceptu bistro sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Strefa Wiele DobreGO - bistro sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Strefa Wiele DobreGO - bistro sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Strefa Wiele DobreGO - bistro sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Strefa Wiele DobreGO - bistro sieci Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Biedronka prowadzi testy rozbudowanego konceptu bistro o nazwie Strefa Wiele DobreGO - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Półtora roku po zamknięciu kawiarni Kropka Relaks, Jeronimo Martins ponownie próbuje przedstawić swoim klientom ofertę gastronomiczną, tym razem wiążąc projekt znacznie mocniej niż poprzednio z siecią dyskontowych sklepów.

Portugalska sieć poproszona o komentarz przez portal wiadomoscihandlowe.pl nie ujawnia, kiedy rozpoczęła testy nowych rozwiązań. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 13:10
StoryEditor
Jedna trzecia polskich konsumentów nie chce korzystać z biometrii i nie chce tego zmieniać. Klienci czują się mniej bezpieczni
Część Polaków czuje opór przed biometrycznymi metodami zatwierdzania transakcji (fot. Shutterstock)

Dane firmy Adyen pokazują, że 30 proc. konsumentów w Polsce nie zamierza korzystać z biometrycznych metod zabezpieczeń w formie odcisku palca oraz funkcji rozpoznawania twarzy. Większość konsumentów oczekuje jednocześnie że to sklepy internetowe zadbają o ich ochronę.

Z badania Adyen Retail Report 2024 wynika, że aż 30 proc. polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego w 2023 roku padło cyberprzestępczości, ponosząc średnie straty rzędu 8,3 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 18:07
StoryEditor
Wskaźnik BaseLinker Index pokazuje w styczniu niemal dwucyfrowy wzrost polskiego e-commerce

Analiza danych indeksu, oparta na zagregowanych wynikach 3 tys. czołowych e-commerce’ów w Polsce, pokazuje, że ich sprzedaż w internecie w styczniu 2025 r. była wyższa od tej przed rokiem o 9,9 proc. Na ten wynik składa się 5,4 proc. wzrost liczby zamówień (r./r.) oraz wzrost średniej wartości zamówienia do 194,3 zł (+4,3 proc. r./r.).

Analitycy platformy BaseLinker – największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W styczniu 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:27