12.08.2016 / 12:35
StoryEditor

Biedronka chce być blisko klienta – galeria zdjęć najciekawszych sklepów sieci

Sklep sieci Biedronka w Zakopanem (Jeronimio Martins)
Sklep sieci Biedronka w Zakopanem (Jeronimio Martins)
Sklep sieci Biedronka w Zakopanem (Jeronimio Martins)
Najciekawsze projekty sklepów i lokalizacje placówek sieci Biedronka - 1
Sklep sieci Biedronka w Zakopanem (Jeronimio Martins)
Najciekawsze projekty sklepów i lokalizacje placówek sieci Biedronka - 2
Sklep sieci Biedronka w Zakopanem (Jeronimio Martins)
Najciekawsze projekty sklepów i lokalizacje placówek sieci Biedronka - 3
Sklep sieci Biedronka w Zakopanem (Jeronimio Martins)
Sklep sieci Biedronka w Zakopanem (Jeronimio Martins)
Sklep sieci Biedronka w Zakopanem (Jeronimio Martins)
Sklep sieci Biedronka w Zakopanem (Jeronimio Martins)
Biedronka ma w Polsce niemal 2700 sklepów, które działają w ponad 1000 miejscowości. Sieć musi zatem bardzo uważnie dobierać kolejne lokalizacje pod swoje sklepy. Co więcej, operator chcąc być coraz bliżej swoich klientów, musi otwierać placówki w bardzo nietypowych punktach miast i miasteczek.

Na polskim rynku handlowym coraz trudniej o atrakcyjne lokalizacje. Sieci handlowe muszą więc szukać nowych, efektywnych i atrakcyjnych dla klienta rozwiązań, które pozwolą wkom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.03.2025 / 11:21
StoryEditor
Deregulacje Rafała Brzoski - handel, produkcja i budowlanka na pewno skorzystają
Rafał Brzoska, prezes InPost (fot. InPost)

Długie oczekiwanie na zwrot VAT to problem dla wielu firm, szczególnie w branży budowlanej, produkcyjnej i handlowej. Standardowy czas wynosi 60 dni, ale w praktyce urząd skarbowy może go wydłużać w ramach dodatkowej weryfikacji. Skrócenie terminu do 20 dni dla rzetelnych podatników mogłoby znacząco poprawić płynność finansową firm i ograniczyć zatory płatnicze.

– W sytuacji, kiedy cała gospodarka działa w modelu odroczonych przelewów, dodatkowe opóźnienia ze strony Urzędu Skarbowego są ciosem w serce każdego biznesu – podkreśla Kamil F...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 16:40
StoryEditor
Paweł Szuba, Corri: Klient szuka czegoś odmiennego, woli zapłacić więcej,ale i dostać więcej [RETAIL TRENDS 2025]

W obliczu kryzysu gospodarczego i rosnącej niepewności konsumenci coraz częściej sięgają po strategie oszczędnościowe, które pozwalają im zminimalizować codzienne wydatki. Jedną z najpopularniejszych form takiego podejścia jest wybieranie marek własnych, oferowanych przez sieci handlowe. Produkty te, choć zazwyczaj tańsze od znanych brandów, coraz częściej charakteryzują się porównywalną jakością, co sprawia, że konsumenci postrzegają je jako racjonalny kompromis między ceną a wartością. Co jednak, gdy klient chce sięgnąć po odrobinę luksusu? Wybiera mass-market, ale sensoryczny mass-market.

Choć wielu konsumentów, szczególnie w czasie rosnących cen, wybiera strategie oszczędnościowe i częściej sięga po marki własne, nie oznacza to rezygnacji z jakości czy całkowite...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. kwiecień 2025 02:14