06.10.2020 / 19:54
StoryEditor

X5 Retail Group ma już własne boty. Będą elementem nowej platformy

Rosyjski gigant detaliczny X5 Retail Group rozpoczął wdrażanie zrobotyzowanej platformy telefonicznej. System wykorzystujący technologię mowy do realizacji różnych funkcji biznesowych jest autorskim opracowaniem działu X5 Big Data. Projekt wykorzystuje również technologię Yandex SpeechKit, część platformy usług online Yandex.Cloud – informuje serwis retailtimes.co.uk.

Asystenci głosowi X5 już pomagają sieciom handlowym firmy obsługiwać połączenia przychodzące i wykonywać połączenia wychodzące bez interwencji człowieka. Asystenci głosowi symul...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 11:39
StoryEditor
Handel szuka pracowników tymczasowych. Jak wygląda rynek pracy w branży? [ANALIZA]
Handel szuka pracowników tymczasowych. Jak wygląda rynek pracy w branży? (fot. Shutterstock)

Aż 63 proc. polskich firm planuje zatrudnić pracowników tymczasowych w pierwszym kwartale 2025 roku. To wzrost o 12 punktów proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2024 roku – wynika z najnowszego Wskaźnika Pracy Dorywczej przygotowanego przez Tikrow. Sektor handlowy, po intensywnym końcu 2024 roku, dostosowuje swoje potrzeby kadrowe do nowej rzeczywistości.

Z danych wynika, że 54 proc. firm z branży handlowej planuje zatrudnienie pracowników dorywczych w pierwszym kwartale 2025 roku. Jest to wzrost o 7 punktów proc. w porównaniu z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.01.2025 / 08:43
StoryEditor
Prawicowa telewizja chętnie "przytula" miliony od niemieckich sieci. Aldi, Lidl i Kaufland wśród największych reklamodawców stacji wPolsce24
Sieć Lidl, poobnie jak Kaufland oraz Aldi, należała do czołowych reklamodaców stacji w Polsce24 (fot. youtube.com)

W listopadzie 2024 roku na antenie telewizji wPolsce24 wyemitowano ponad 4 tys. mniej spotów niż przed rokiem, ale mimo to jej przychody z reklam wzrosły niemal o 100 proc. - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. Jednymi z głównych reklamodawców stacji są niemieckie sieci Aldi, Lidl oraz Kaufland.

Portal Wirtualnemedia.pl przyjrzał się wpływom z reklam stacji wPolsce24. Z analizy danych Nielsen Audience Measurement, wynika, że w listopadzie 2024 r. na antenie wPolsce24 wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. styczeń 2025 07:38