21.10.2020 / 12:48
StoryEditor

LPP wprowadziło do obsługi klientów chatbota drugiej generacji

Sklep Sinsay (zdj. ilustracyjne) (fot. mat. prasowe)
Klienci należących do LPP marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay mogą już korzystać z pomocy konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Wdrożone we współpracy z firmą K2Bots.AI narzędzie pozwala obecnie na rozwiązanie 200 najbardziej popularnych problemów zgłaszanych do Contact Center przez klientów sklepów internetowych.

Druga generacja chatbotów potrafi rozmawiać o 30 różnych statusach dostawy, pomaga przy zwrotach dokonywanych kurierem czy problemach z zamówieniem, samodzielnie wyjaśniając już...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 14:22
StoryEditor
Handel detaliczny coraz śmielej korzysta z AI. Co jest największym wyzwaniem dla firm? [RAPORT]

Sektor handlu detalicznego wkracza w nową erę dzięki sztucznej inteligencji, która automatyzuje kluczowe procesy i usprawnia zarządzanie łańcuchem dostaw. Przynosi to większą efektywność operacyjną oraz poprawę wyników finansowych. Przedsiębiorstwa, które skutecznie wdrażają technologie oparte na AI, osiągają wyższy zwrot z inwestycji i zyskują przewagę konkurencyjną. Jak wynika z najnowszego raportu KPMG, 56 proc. firm działających w handlu detalicznym korzysta z AI od ponad trzech lat, co świadczy o ich większym doświadczeniu na tle innych branż.

Autorzy raportu "Intelligent Retail. A Blueprint for Creating Value Through AI-Driven Transformation" podkreślają, że sztuczna inteligencja rewolucjonizuje handel de...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 08:20
StoryEditor
InPost przejmuje konkurenta! Rafał Brzoska: Ta akwizycja przyspieszyła nasz rozwój o pięć lat
Rafał Brzoska, prezes InPost (InPost)

Grupa InPost, specjalizująca się w dostawach dla e-commerce przejmuje firmę Yodel – jednego z największych dostawców przesyłek w Wielkiej Brytanii. Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost podkreślił, że ta akwizycja przyspieszyła rozwój na rynku brytyjskim o pięć lat.

Dzięki przejęciu firmy Yodel spółka InPost umacnia pozycję trzeciego niezależnego operatora logistycznego w Zjednoczony Królestwie i znacząco przyspiesza swoje tempo wzrostu. To...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 01:37