24.09.2021 / 10:38
StoryEditor

Adam Manikowski, Żabka Polska: Nasza konkurencja to nie musi być convenience [WYWIAD]

– Chcemy być jeszcze bliżej klienta. Szukamy różnych rozwiązań i inwestujemy w różnorodne formaty. Wiele uwagi przywiązujemy do rozwoju technologicznego – aplikacja mobilna, Żappka Pay, sklep autonomiczny, mobilne Żabki – pracujemy też nad wdrożeniem usługi delivery – mówi  Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Powiedział Pan swego czasu, że nie musicie konkurować bezpośrednio z żadną siecią spożywczą. Chciałbym poprosić o rozwinięcie tej myśli. Chyba rzeczywiście żadna z sieci conveni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 09:16