20.03.2024 / 17:13
StoryEditor

Zmiany w radzie nadzorczej właściciela Stokrotki. Maxima Grupe modyfikuje także skład komitetu audytu

Na zdj. sklep sieci Stokrotka w Katowicach (fot. Anna Gawlik/Shutterstock)
Już nie pięciu, lecz tylko trzech członków będzie liczyła rada nadzorcza Maxima Grupe, czyli litewskiego właściciela sieci sklepów spożywczych Stokrotka. Zdecydowała o tym spółka UAB Vilniaus Prekyba, do której należy Maxima. Nie jest to jedyna zmiana.

W skład nowej rady nadzorczej Maxima Grupe wejdą: Nerijus Maknevičius, Matas Kasperavičius i Paulius Mencas. Kadencja rady w odświeżonym składzie potrwa cztery lata.

Zmi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 12:06
StoryEditor
System kaucyjny od zaplecza: operatorzy i dostawcy urządzeń spodziewają się tysięcy instalacji w tym roku
Operatorzy i dostawcy tzw. butelkomatów spodziewają się tysięcy instalacji w tym roku (fot. Agata Grysiak/wiadomoscikosmetyczne.pl)

Wszystko wskazuje na to, że 1 października br. ruszy w naszym kraju system kaucyjny. Zapytaliśmy więc dostawców zwrotomatów, ile urządzeń spodziewają się zainstalować w tym roku i z jakim wynikiem zakończyli 2024 r.

Nowa ustawa o systemie kaucyjnym 19 grudnia ub.r. została podpisana przez prezydenta Andrzeja Dudę, a 23 grudnia opublikowana w Dzienniku Ustaw. Najważniejszą zmianą, którą wp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.01.2025 / 08:43
StoryEditor
Prawicowa telewizja chętnie "przytula" miliony od niemieckich sieci. Aldi, Lidl i Kaufland wśród największych reklamodawców stacji wPolsce24
Sieć Lidl, poobnie jak Kaufland oraz Aldi, należała do czołowych reklamodaców stacji w Polsce24 (fot. youtube.com)

W listopadzie 2024 roku na antenie telewizji wPolsce24 wyemitowano ponad 4 tys. mniej spotów niż przed rokiem, ale mimo to jej przychody z reklam wzrosły niemal o 100 proc. - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. Jednymi z głównych reklamodawców stacji są niemieckie sieci Aldi, Lidl oraz Kaufland.

Portal Wirtualnemedia.pl przyjrzał się wpływom z reklam stacji wPolsce24. Z analizy danych Nielsen Audience Measurement, wynika, że w listopadzie 2024 r. na antenie wPolsce24 wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. styczeń 2025 04:16