07.03.2024 / 18:18
StoryEditor

Żabka ma nowego dyrektora departamentu ekspansji. W Biedronce też go znają

Żabka Polska ma nowego dyrektora departamentu ekspansji (fot. Shutterstock)
Piotr Kaczmarek, od 2018 r. związany z działem ekspansji Żabki, został jego szefem. Z początkiem marca menedżer objął stanowisko dyrektora departamentu ekspansji największej sieci convenience w Polsce, które ma też chrapkę na rozwój w innych krajach Europy.

Piotr Kaczmarek jest zawodowo związany z Żabką od października 2018 r. Wtedy to został dyrektorem odpowiedzialnym za ekspansję sieci w jednym z regionów.

Szybka karier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 09:41
StoryEditor
To będzie dobry rok dla handlu spożywczego w Polsce! Poznaj najnowsze prognozy PMR
Rok 2025 zapowiada się przyzwoicie dla branży handlowej (fot. Shutterstock)

Rynek spożywczy w Polsce w 2025 r. odnotuje znaczące odbicie, prognozuje PMR. Dynamika wzrostu ma być wyższa niż w minionym roku, choć pozostanie jednocyfrowa. Co istotne, rynek będzie rósł niezależnie od inflacji - jego wzrost będzie realny. Ile wyniesie?

Według PMR Market Experts, dynamika wzrostu w 2025 r. ma przekroczyć 7 proc., co choć wciąż poniżej średniorocznej stopy wzrostu (CAGR) z lat 2021–2024, będzie ponad dwukrotnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 15:13
StoryEditor
Społem PSS Bochnia stawia na cyfryzację i automatyzację. Sieć wdrożyła inteligentne wózki sklepowe
Inteligentny wózek sklepowy (fot. Piotr Dzik, mat. prasowe)

Społem PSS Bochnia, firma z ponad 105-letnią tradycją, nie zapomina o nowoczesności. Sieć inwestuje w cyfryzację i automatyzację. Najnowsza inicjatywa to inteligentne, samoobsługowe wózki sklepowe.

– Najnowszym krokiem w tym kierunku jest współpraca z firmą ZeroQs, której inteligentne wózki sklepowe rewolucjonizują sposób robienia zakupów. Decyzja ta wpisuje się w długofal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. luty 2025 11:47