24.01.2017 / 13:19
StoryEditor

Urszula Porębska pokieruje marketingiem Metro Properties

Urszula Porębska, nowa dyrektor marketingu Metro Properties (fot. materiały prasowe)
Urszula Porębska została dyrektorem marketingu w spółce Metro Properties. Od tej pory odpowiadać będzie ona za strategię i komunikację marketingową dla dziewięciu centrów handlowych M1, którymi firma zarządza w Polsce.

Porębska z rynkiem nieruchomości komercyjnych związana jest od 19 lat. Pracowała  zarówno w centrum handlowym, jak i w dziale zajmującym się zarządzaniem wszystkimi obiektami w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 13:33
StoryEditor
Biedronka i Lidl coraz silniejsze. NIQ: Dyskonty odbierają udziały w rynku sklepom innych formatów
Dominacja dyskontów na polskim rynku FMCG widoczna jest gołym okiem (fot. Lidl Polska)
Według NielsenIQ, udziały formatu dyskontowego w polskim rynku FMCG to już ponad 43 proc. Takie sklepy jak Biedronka i Lidl, wraz z innymi dyskonterami, zwiększyły udział w koszyku spożywczym o 2 punkty procentowe, a w koszyku chemiczno-kosmetycznym o 0,9 p.proc. (pod względem wartości sprzedaży).

NIQ podaje, że udział dyskontów w koszyku spożywczym to już 43,8 proc. wartości sprzedaży. W przypadku koszyka chemiczno-kosmetycznego udział tego formatu jest nieco niżs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2024 / 14:22
StoryEditor
Żabka ma już 9 tys. franczyzobiorców. Gdzie poprowadzi sklep najmłodszy członek sieci?
Jakub Uberman, 9000. franczyzobiorca sieci Żabka przed swoim sklepem zlokalizowanym w Kosinie - niespełna 4-tys. miejscowości w woj. podkarpackim (fot. materiały prasowe)
Do sieci Żabka, która liczy już ponad 10,4 tys. sklepów, dołączył właśnie 9000. franczyzobiorca. Jakub Uberrman poprowadzi placówkę zlokalizowaną w niewielkiej miejscowości Kosina, znajdującej się w województwie podkarpackim, w którym Żabka ma blisko 280 sklepów.

Jakub Uberman – 9000. franczyzobiorca Żabki nie ma doświadczenia w handlu detalicznym. Do tej pory wspierał żonę w prowadzeniu salonu kosmetycznego. Wcześniej był także menedże...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 15:29