02.10.2018 / 11:42
StoryEditor

Sephora Polska zatrudnia dwóch nowych dyrektorów

(Sephora Polska)
Od września do Sephora Polska dołączyła nowa dyrektor ds. rozwoju – Agnieszka Rozborska, zastępując na tym stanowisku Kamilę Jaroszyńską, oraz nowy dyrektor ds. łańcucha dostaw i logistyki – Michał Niechaj, którego obowiązki pełnił wcześniej Wojciech Gondek.

Agnieszka Rozborska jest ekspertem w obszarze nieruchomości komercyjnych – z rynkiem nieruchomości związana od ponad 20 lat.  Posiada bogate doświadczenie w realizowaniu ekspan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 14:45
StoryEditor
Krzysztof Barabosz, Hard Beans: już niedługo ceny kawy poszybują w górę. W jaki sposób może to pomóc segmentowi premium? [Retail Trends 2025]
Krzysztof Barabosz, Head of Coffee, Hard Beans (fot. wiadomoscihanlowe.pl)

Krzysztof Barabosz, Head of Coffee w Hard Beans przewiduje mocny wzrost cen surowca w bardzo krótkiej perspektywie czasu. Jak wpłynie to na rynek detaliczny, segment premium i branżę HoReCa?

W trakcie debaty "Zrównoważony rozwój w kawie – jak odpowiedzieć na rosnące oczekiwania konsumentów i partnerów biznesowych?" na kongresie Retail Trends 2025, Krzysztof Barabosz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 10:14
StoryEditor
Eurocash podaje wyniki. Co z nich wynika? W jakich kolorach Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash widzi ten rok?
Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash, zapowiada, że w 2025 r. firma pozostanie skupiona na kwestiach kosztowych, ale za kluczowe uważa działania ukierunkowane na rozwój biznesu (fot. materiały prasowe)

Grupa Eurocash zakończyła rok z przychodami na poziomie 32,2 mld zł, co oznacza spadek o 0,7 proc. względem roku poprzedniego. Marża brutto wypracowana przez Grupę wyniosła 13,4 proc. i była o 0,2 p.proc. mniejsza niż rok wcześniej. Zysk netto za rok 2024 wyniósł z kolei 3,8 mln zł. Jak wyglądały wyniki w poszczególnych segmentach działalności i w jakich kolorach prezes Grupy Eurocash – Paweł Surówka widzi ten rok?

Zeszłoroczne przychody w segmencie hurtowym Grupy Eurocash, który stanowi core jej biznesu wyniosły 23,1 mld zł i były o 1,2 proc. niższe od zanotowanych w 2023 r. Pozyt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 01:34