25.10.2017 / 15:29
StoryEditor

Piotr Korek, były wiceprezes Tesco CEE, prezesem P.A. Nova

Piotr Korek prezes zarządu P.A. Nova (materiały prasowe)
Piotr Korek, były członek zarządu i dyrektor Tesco CEE ds. nieruchomości objął fotel prezesa zarządu PA Nova - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Korek zastąpił na stanowisku Ewę Bobkowską, która przez ponad 30 lat z dużymi sukcesami szefowała firmie działającej w biznesie dewelopersko-budowlanym. Spółka P.A. Nova od 2007 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Warto podkreślić, że Ewa Bobkowska dotychczasowa prezes i jeden z głównych akcjonariuszy spółki nie odchodzi z firmy. Przez kolejnych kilkanaście miesięcy, piastując funkcję wic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.03.2025 / 11:43
StoryEditor
Carrefour tworzy nowy koncept sklepów. Gdzie ma się on sprawdzić?
Carrefour tworzy nowy koncept sklepu, który można określić mianem ”dworcowego” (fot. Veja/Shutterstock)

Carrefour ostro pracuje nad nowym konceptem sklepów. Wiemy, czym będzie się on różnił od innych pomysłów francuskiego detalisty i na potrzeby jakich lokalizacji zostanie on skrojony.

Sieć Carrefour ma już w swoim portfolio kilka konceptów “uszytych” z myślą o bardzo konkretnych lokalizacji.

Przykładowo koncept Carrefour Express convenience jest zar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 08:31
StoryEditor
Biedronka, Lidl czy Dino? Która z tych sieci wygrała rok 2024 i wojnę cenową? [DANE]
Do Biedronki, Lidl i Dino należy łącznie blisko 50 proc. wartościowych udziałów w zakupach FMCG robionych przez gospodarstwa domowe w Polsce (fot. Shutterstock)

Biedronka, Lidl oraz Dino to trzy sieci, które rozdają karty na rynku. Najnowsze dane YouGov wskazują, że łącznie należy do nich prawie połowa wartości zakupów realizowanych przez polskie gospodarstwa domowe. W minionym roku każda z tych trzeci sieci zwiększyła swoje udziały w rynku, ale wskaźniki jednej były wyraźnie lepsze od dwóch pozostałych.

Biedronka jest niekwestionowaną królową rynku FMCG w Polsce. Wg danych przedstawionych przez Szymona Mordasiewicza, dyrektora zarządzającego YouGov Polska  sieć należąca d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. marzec 2025 02:17