02.02.2021 / 10:13
StoryEditor

Makro Polska ma nowego członka zarządu – Jerzy Cichostępski zastąpił Emmanuela Pruvosta

Jerzy Cichostępski, członek zarządu Makro Polska (mat. prasowe Makro Polska)
Z dniem 1 lutego br. stanowisko dyrektora Pionu Sprzedaży i Operacji oraz członka zarządu w Makro Polska objął Jerzy Cichostępski. Zastąpił na tym stanowisku Emmanuela Pruvosta.

Jerzy Cichostępski w nowej roli dyrektora Sprzedaży i Operacji będzie koncentrował się na dalszym rozwoju sprzedaży w kanale cash & carry oraz kanale dostaw bezpośrednich w Makro Polska, a także nadal kierował zespołem łańcucha dostaw i logistyki. Dotychczas Jerzy Cichostępski pełnił w Makro funkcję dyrektora Łańcucha Dostaw i Operacji FSD.

Emmanuel Pruvost, który od sierpnia 2018 r. pełnił funkcję dyrektora Pionu Sprzedaży i Operacji w Makro Polska, objął analogiczne stanowisko w Metro Cash & Carry Rosja.

Firma Makro Polska zarządza w Polsce siecią ok. 30 hurtowni typu Cash & Carry. Rozwija także sieć ponad 2000 sklepów franczyzowych OdiDo.

30.10.2024 / 17:42
StoryEditor
Fatalne wyniki roczne Neonetu. Sieć elektromarketów nad przepaścią
Sklep sieci elektromarketów Neonet (fot. Shutterstock)

Znajdująca się w restrukturyzacji spółka Neonet ma coraz większe problemy. Zanotowała gigantyczną stratę finansową, a biegły rewident odmówił podpisania sprawozdania rocznego.

Sieć elektromarketów problemy ma już od dłuższego czasu, a niemal rok temu postanowieniem sądu wobec spółki otwarte zostało  postępowanie sanacyjne, które chroni ją przed wierzy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 14:01
StoryEditor
Żabka, Dino i Biedronka - jak trzy topowe sieci spożywcze radzą sobie z rynkowymi wyzwaniami?
Biedronka w przeciwieństwie do Żabki i Dino zaliczyła w trzecim kwartale roku spadek sprzedaży like-for-like (fot. Shutterstock)

7 listopada Dino opublikowało wyniki finansowe za trzeci kwartał bieżącego roku, chwaląc wzrostem obrotów na porównywalnej bazie sklepów (like-for-like) o 2,3 proc. Na tle Biedronki Dino wypadło więc pod tym względem znacznie lepiej, ale do Żabki wynik sieci z Krotoszyna się nie umywa.

Z zestawienia przygotowanego przez Agnieszkę Skonieczną, retail & pharma business unit director w PMR Market Experts, wynika, że w trio złożonym z Biedronki, Dino i Żabki pod ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 12:32