04.10.2023 / 10:39
StoryEditor

Maciej Ćwikliński prezesem Intermarche w Polsce. Ćwikliński: Celem jest rozwój i osiągnięcie masy krytycznej. Jak firma chce to zrobić?

Maciej Ćwikliński prezes Intermarche w Polsce
Sławomir Czarnecki, nowy prezes zarządu Grupy Muszkieterów, wprowadził we wrześniu pierwszą strategiczną zmianę w strukturach firmy. Na stanowisko prezesa Intermarché w Polsce powołał Macieja Ćwiklińskiego, doświadczonego przedsiębiorcę, który jest jednocześnie właścicielem dwóch supermarketów sieci. W nowej roli wesprze go wyznaczony równolegle zarząd, złożony wyłącznie z właścicieli sklepów Intermarché w Polsce.

Maciej Ćwikliński stanie na czele spółki SCA PR Polska, odpowiedzialnej za budowanie i realizację strategii handlowej sieci w całym kraju oraz na czele spółki SCA Petrole, która...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 12:24
StoryEditor
Czy Poczta Polska obawia się InPostu? Rynek prasy może być kolejnym polem rywalizacji
Czy Poczta Polska obawia się InPostu? Rynek prasy może być kolejnym polem rywalizacji (Shutterstock)

Jak zaznacza Poczta Polska, państwowe przedsiębiorstwo pozostaje jednym z kluczowych sprzedawców prasy papierowej, oferując szeroki wybór tytułów dla czytelników o różnych zainteresowaniach. Spółka wzmacnia komunikację o swojej roli na rynku prasy niedługo po tym jak prezes InPost, Rafał Brzoska przedstawił nową funkcję paczkomatów, czyli dystrybucję prasy.

Jak tłumaczy Poczta Polska, coraz więcej osób decyduje się na zakup prasy w placówkach pocztowych, co wskazuje na stabilne zapotrzebowanie na tradycyjne media drukowane, pomimo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.03.2025 / 19:04
StoryEditor
Sieć sklepów 5.10.15. sprzedana! Właśnie podpisano umowę. Kto ją kupił i za ile?
Na zdj. zamknięty sklep Monnari (fot. Shutterstock)

Spółka Monnari Trade poinformowała, że 14 marca br. jej spółka zależna Monna Nice podpisała umowę nabycia 100 proc. akcji w cypryjskiej firmie Hemoca Holdings Limited, która jest właścicielem 50,1 proc. akcji spółki Komex za kwotę 2,673 mln zł. Do Komeksu należy sieć sklepów 5.10.15.

Jednocześnie firma Monna Nice zawarła umowę nabycia wierzytelności spółki Hemoca za kwotę 400 tys. zł.

UOKIK daje zielone światło?

Przypomnijmy, że już kilka tygodni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 11:50